شهادت سردار سلیمانی ناشی از اشتباه محاسباتی آمریکایی‌هاست

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان به شهادت رساندن سردار سلیمانی را ناشی از اشتباه محاسباتی آمریکایی‌ها دانست و گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند با ترور انسجام جبهه مقاومت را بر هم بریزند و مسیر پیشرفت و پیروزی‌های متعدد جبهه اسلام و نیروهای مقاومت را مخدوش کنند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا، سردار عباس بایرامی،‌ ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده در منطقه، آمریکایی‌ها به دنبال تجدید قوا هستند و به خیال باطل خودشان این تجدید قوا را در سایه نبود کسانی می‌دانند که محور جبهه مقاومت محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه آمریکا در ایران و عراق و لبنان و یمن و سوریه و حتی افغانستان به دنبال از بین بردن شخصیت‌های مجاهد فی سبیل‌الله است، افزود: آمریکایی‌ها می‌خواهند با ترور انسجام جبهه مقاومت را بر هم بریزند و مسیر پیشرفت و پیروزی‌های متعدد جبهه اسلام و نیروهای مقاومت را مخدوش کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به شهادت رساندن سردار سلیمانی را ناشی از اشتباه محاسباتی آمریکایی‌ها دانست و عنوان کرد: بعد از رحلت امام خمینی(ره) دشمنان پایان انقلاب اسلامی را پیش‌بینی می‌کردند، اما آن مسیری که امام ترسیم کرده بود توسط فرزندان این ملت با موفقیت و پیروزی ادامه یافت و امروز دنیا شاهد ایران قدرتمند و فرامنطقه‌ای است.

بایرامی شهادت حاج قاسم سلیمانی را برای ملت ایران سخت و تلخ دانست و خاطرنشان کرد: بی‌تردید شهادت برای حاج قاسم‌ها آرزو و افتخار بزرگ است.

وی با بیان اینکه فرزندان انقلابی ایران زیست‌یافته مکتب اسلام و مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند، گفت: راه انقلاب با قوت و هوشیاری جوانان این مرز و بوم ادامه خواهد داشت تا به مقصد اصلی خود که همانا بیرون آوردن مردم مظلوم و آزادی‌خواهان جهان از زیر یوغ استکبار است، برسد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان آیه «وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنَا…» را وعده الهی دانست و خاطرنشان کرد: اگر در راه خدا خالصانه و صادقانه مجاهدت کنیم به پیروزی خواهیم رسید و لذا باید خودمان را برای گام‌های بزرگتر در مسیر انقلاب آماده کنیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6454

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: