مدیر کل صمت گیلان خبر داد:

کارگروه فرعی تسهیل و رفع موانع تولید در شهر صنعتی رشت برگزار شد/ باید با تفکر بسیجی مشکلات واحد های تولیدی را حل کنیم

 

باز باران خبر/ مدیر کل صمت گیلان گفت: فعالیت با ظرفیت مناسب لازمه پرداخت بدهی واحدهای تولیدی می باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری در جلسه فرعی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در شهر صنعتی رشت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان و جانشین سپاه قدس استان برگزار گردید ضمن تبریک پیشاپیش هفته بسیج گفت: باید با تفکر بسیجی مشکلات واحد های تولیدی را رسیدگی و حل و فصل نماییم قطعا اگر چرخ کارخانه ای نچرخد؛ نمی‌توانیم انتظار پرداخت بدهی‌های واحدهای تولیدی و رشد و پویایی صنعت را داشته باشیم.

وی افزود: گاهاً واحدهای تولیدی در برهه‌هایی به دلیل برخی مشکلات از جمله کمبود مواد اولیه و سرمایه در گردش با اختلال در تولید مواجه می‌شوند و بدهی آنها به شرکت برق، گاز،تامین اجتماعی و… انباشته می‌شود و نیاز دارند فرصت مناسب به آنها داده شود تا بدهی‌های معوق را پرداخت نمایند.

دکتر پورحیدری خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر بودجه‌های خوبی از طرف دولت جهت پرداخت تسهیلات در قالب‌های مختلف به واحدهای تولیدی ابلاغ شده است و در جلسات کارگروه و با مصوبه کارگروه به واحدهای تولیدی اختصاص یافته و پرداخت خواهد شد.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تشریح کرد: در جلسه کارگروه فرعی امروز مشکلات ۵ واحد تولیدی استان با حضور بانک‌های عامل، شرکت برق و تامین اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و جهت حل مشکلات این واحدها مصوبات مناسبی صادر گردید.

گفتنی است قبل از این جلسه مدیر کل صمت گیلان به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان و مسئول بسیج کارگری استان از شرکت بهوزان؛ تولید کننده انواع دارو و شرکت فولاد امیرکبیر؛ تولید کننده انواع میلگرد مستقر در شهر صنعتی رشت بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان فضای حاکم بر تولید و چالش های آنها قرار گرفتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33651

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: