تجلیل استاندار از ورزشکاران موفق گیلانی حاضر در بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان برزیل

بازباران خبر/استاندار گیلان با تاکید به متولیان و مسئولان برای حمایت از ورزشکاران و فراهم سازی زمینه رشد آنان، گفت: دولت سیزدهم به‌ رفع موانع در مسیر پیشرفت و افتخارآفرینی برای ایران اسلامی اهتمام دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، دکتر اسدالله عباسی در دیدار و تجلیل از ورزشکاران موفق گیلانی حاضر در بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک ناشنوایان در کشور بزریل، با ابراز خرسندی از این دیدار و آرزوی موفقیت های بیشتر برای این جوانان، افزود: برخی از افراد جامعه با وجود محرومیت از نعمات خدادادی، توانسته اند با عزم و اراده ای راسخ و بویژه زحماتی که والدین اینها در شرایط زندگی روستایی متحمل شده اند، مایه افتخار برای گیلان و ایران اسلامی باشند. وی ادامه داد: این محرومیت ها، محدودیت نیست و خداوند بزرگ استعدادهایی در وجود فرزندان عزیزمان نهاده که بایستی با کمک همگان شکوفا شود. وی با تاکید بر اینکه نبایستی از استعدادهای فرزندان سرزمین مان غفلت کنیم، گفت: پیام قهرمانی و درخشش ورزشکاران افتخارآفرین کشور و استان مستعد گیلان در جهان، نشان‌دهنده اراده قوی و عزم راسخ، تحقق کارهای به ظاهر نشدنی و انتقال پیام ایستادگی و امید و نشاط به جامعه و جوانان این مرز و بوم است. دکتر عباسی تصریح کرد: تمامی دست اندرکاران در همه زمینه های ورزشی، هنری و فرهنگی و دیگر بخش ها، مکلفند متناسب با استعداد، ذهن ، توان و نبوغ فرزندان مستعد ایران اسلامی را شناسایی و حمایت کنند و با ایجاد انگیزه، حمایت و پشتیبانی مسیر رشد این عزیزان را به شایستگی هموار سازند. نماینده عالی دولت در گیلان بر استمرار حمایت های همه جانبه از افراد مستعد و نخبه استان تاکید و خاطرنشان کرد: قطعا حمایت دولت؛ انگیزه تشکیل خانواده، کار و فعالیت ها و حضور شایسته و ارزشمند در میادین ملی، بین المللی و جهانی را برای این افراد بیشتر می کند و این حمایت ها مستمر خواهد بود. وی با بیان اینکه این افراد با امید و توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) به موفقیت دست یافته اند، افزود: در دولت سیزدهم نخبگان جامعه نگران موانع در مسیر پیشرفت و افتخار آفرینی برای ایران اسلامی نباشند.
جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این نشست با اشاره به حمایت های ویژه استاندار و دیگر مسئولین از ورزش و قهرمانان ورزشی گفت ؛ این حمایت ها باعث ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف در قهرمانان می شود و نتیجه آن صعود تیم های فوتبال گیلان به لیگ های بالا و کسب عناوین مختلف در میادین بین المللی است. دکتر عباسی در پایان ، از مرتضی رضاصفت چوکامی دارنده مدال طلای تیمی و نقره انفرادی رشته تکواندو، کامران رضائی نژاد دارنده مدال برنز رشته کاراته و ایمان محبی عضو موفق تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران حاضر در بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک ناشنوایان برزیل با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=24975

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: