فعالیت ۱۲۰۰ موسسه خیریه بهزیستی در گیلان

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: یک هزار و ۲۰۰ موسسه خیریه با همکاری مراکز بهزیستی در گیلان فعال هستند که نزدیک به پنج هزار فرصت شغلی ایجاد می کند و خود سرمایه بزرگی برای نهاد بهزیستی است.

به گزارش باز باران خبر، حسین نحوی نژاد در حاشیه افتتاح یک مرکز ترک اعتیاد بانوان در شهرستان فومن، گفت: بهزیستی علاوه بر خدمات رسانی، در حوزه اشتغالزایی نیز فعال است که نزدیک بر ۵۰ هزار موسسه خیریه در سطح کشور مشغول فعالیت هستند و ۲۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه توسط سامانه «کارا» که فرصت خوبی برای اشتغالزایی فراهم ساخته است، افزود: یک هزار و ۲۰۰ موسسه خیریه با همکاری مراکز بهزیستی در گیلان فعال هستند که نزدیک به پنج هزار فرصت شغلی ایجاد می کند و خود سرمایه بزرگی برای نهاد بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی گیلان وضعیت کشور را در حوزه خدمات رسانی و رفاه اجتماعی مطلوب دانست و اظهار کرد: آمار سرانه درآمد کشورها و مقایسه آن با وضعیت خدمات رسانی اجتماعی نشان می دهد ایران در بین کشورهای منطقه جایگاه مناسبی پیدا کرده است.

نحوی نژاد با بیان اینکه بیش از چهار هزار معلول و سالمند و ۶۵ هزار زن سرپرست خانواره تحت حمایت بهزیستی استان گیلان است، خاطرنشان کرد: تلاش ها بر این است که با تکریم و احترام با افراد نیازمند برخورد شود.

وی از تکمیل واحد نیمه ساخته مددجویان مسکن مهر در پایان سال جاری خبر داد و افزود: هیئتی برای رفع مشکلات موجود در مسکن مهر تشکیل شده است تا نقایض گذشته را رفع کند.

وی با اشاره به اینکه درمان آسیب های اجتماعی تک عاملیتی نیستند، یادآور شد: ایحاد نشاط اجتماعی در میان نسل جوان از مولفه های مهم برای درمان و کاهش مشکلات اجتماعی است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3594

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: