برگزاری سومین دوره آموزش « آمادگی در برابر مخاطرات » ویژه مسئولین خانه های هلال گیلان

سومین دوره آموزش  ” آمادگی در برابر مخاطرات ” ویژه مسئولین  و دبیران  خانه های هلال جمعیت هلال احمر شهرستانهای لنگرود ، املش  و رودسر با حضور ۲۶ نفر برگزار شد .
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان گفت  :  در این دوره ها  نحوه و هدف شکل گیری خانه های هلال  ، ارتقای  آمادگی جامعه در برابر مخاطرات  از موضوعات کلیدی ، کاربردی و کارگاهی است که  به مسئولین و دبیران خانه های هلال این سه شهرستان آموزش داده می شود.
بهزاد پرستش  با بیان اینکه آموزش مسئولین خانه های هلال  در جهت  بالا بردن توانمندی جامعه روستایی  و افزایش تاب آوری جامعه می باشد  اظهار داشت: در این دوره  ۱۳دهیار و ۱۳دبیر خانه هلال از شهرستان  های لنگرود ، املش و رودسر حضور دارند .
پرستش با بیان اینکه در گیلان ۱۶۷ خانه هلال داریم که امروز سومین دوره ویژه شهرستانهای املش ، لنگرود و رودسر برگزار شد بیان کرد خا نه های هلال شعب به  ۶ منطقه تقسیم و ۳۳۴نفر   این دوره ها را طی خواهند  که محور آموزش ها برپایه پیشگیری و آمادگی در موضوعات مختلف از جمله تصادفات ، سیلاب و زلزله برنامه ریزی شده است .
وی خاطر نشان کرد : چون اکثر مسئولین خانه هلال دوره های آموزش اولیه را از جمله احیای قلبی دیده اند در این دوره ها تلاش می شود حالت مدیریت بحرانی را آموزش دهیم  و با توجه به حوادث اخیر کشور سعی می کنیم به صورت تخصصی تر مدیران خانه های هلال این آموزش ها را فرا گیرند.
پرستش  گفت: با توجه به اهمیت آموزش عمومی یکی از این موضوعات مهم  ،  آموزش تخصصی مدیریت بحران  مسئولین و دبیران  خانه های هلال  و گسترش آموزش توسط آنان در سطح روستاها و بخش ها می باشد .
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1254

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: