لزوم پیگیری جدی دغدغه های دانشجویان از سوی متولیان

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت بر لزوم پیگیری جدی دغدغه ها و مشکلات دانشجویان از سوی متولیان امر تاکید کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ فریبرز سعیدی کیا در جلسه کمیسیون دانشجویی با اشاره به اهمیت مراکز آموزشی  و دانشگاه ها در توسعه و پیشرفت کشور، اظهار داشت: بر همین اساس، دشمنان به دنبال برنامه ریزی جهت عدم کارایی و ایجاد اختلال در این ساختار آموزشی هستند.

سعیدی کیا در ادامه افزود: متولیان این مراکز باید به اموری چون مدیریت و سبک آموزش، توجه ویژه ای نمایند؛ زیرا غفلت از این امر می تواند آسیب هایی جبران ناپذیر را برای جامعه در پی داشته باشد.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت، در خصوص برگزاری برنامه های متنوع برای دانشجویان، تصریح کرد: به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی و ایجاد نشاط و شادابی دانشجویان، باید برنامه های متفاوتی درچهارچوب قانون در فضاهای حقیقی و مجازی برای این عزیزان در نظر گرفته شود که این برنامه ها می تواند برنامه های فرهنگی، کرسی های آزاد اندیشی، فعال کردن انجمن ادبی و هنری ، احصاء مشکلات دانشجویی و پیگیری مطالبات آنان را شامل شود.

سعیدی کیا توجه به نیازهای دانشجویان را بسیار حائز اهمیت دانست و از متولیان دانشگاه ها خواست: با  برنامه ریزی مناسب به دنبال رفع دغدغه ها و مشکلات مختلف قشر دانشجویی باشند.

سعیدی کیا با اشاره به در پیش بودن مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو و ۲۷ آذر روز وحدت و حوزه و دانشگاه، گفت: دانشجویان از دیرباز به عنوان مرجع در تحولات سیاسی کشور تاثیرگذار بوده اند و نقش اساسی در مبارزه با استبداد رژیم شاه و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی داشته اند.   

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15654

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: