اجرای طرح جامع توسعه ۲۰ ساله چوکا با استفاده از تمام ظرفیت ها

بازباران خبر: مدیرعامل “شرکت شستا” در بازدید از مجتمع چوکا گفت: طرح جامع توسعه ۲۰ ساله چوکا را با استفاده از تمامی ظرفیت ها تدوین و اجرا خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع چوکا، روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) ضمن حضور در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا از واحدهای این مجتمع صنعتی شمال کشور بازدید کرد.

در ابتدای این مراسم باقر کاظمی مدیرعامل مجتمع چوکا ضمن ارائه گزارشی از  اقدامات صورت گرفته در یک سال اخیر، به بیان برنامه های در دست اجرا و آتی پرداخت.

در ادامه محمد یاری نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های موجود در چوکا گفت: با حمایت های شستا و مشارکت بخش خصوصی شاهد رونق چوکا و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه خواهیم بود. مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) نیز با اشاره به لزوم برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در برنامه های توسعه ای چوکا گفت: چوکا میراث گذشتگان است و برای حفظ و توسعه این میراث باید نگاه ملی داشته باشیم.

ابراهیم بازیان همچنین با اشاره به ظرفیت دارایی ها و املاکِ چوکا خاطرنشان کرد: ما (مجموعه شستا) به عنوان سهامدار اصلی چوکا پای کار هستیم تا این شرکت به رونق کامل برسد و برای رسیدن به این مهم، طرح جامع توسعه ۲۰ ساله را در چوکا تدوین و اجرا خواهیم کرد.

مدیرعامل شستا در ادامه با بیان این مطلب که رونق چوکا نیازمند تدوین سند توسعه است، گفت: با تلاش یکدیگر تمامی بخش های کارخانه اعم از واحد های مختلف تولیدی باید راه اندازی گردد و در گام بعدی طرح های تفریحی و گردشگری و املاک چوکا ساماندهی و به بهره برداری برسد.

گفتنی است در بخشی از این بازدید، از ۵ محصول جدید فناور در شرکت چوکا با مشارکت شرکت دانش بنیان سبو سیب سلامت نیز رونمایی گردید که مناسب برای انواع بستر کشت می باشد.

شایان ذکر است در این دیدار مسعود اسم خانی مدیر عامل تاپیکو و ابراهیم نصرالهی مدیرعامل گروه صنعتی سلولزی تامین گستر نوین تاصیکو نیز حضور داشتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30830

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: