دیدار رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر رشت با موسسه خیریه طنین شادی

باز باران خبر/ سید شمس شفیعی عضو و رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت با اعضای موسسه خیریه” طنین شادی” دیدار و به درخواست های آنان رسیدگی کرد.

به گزارش باز باران خبر؛ در این نشست نحوه خدمت رسانی و ارائه خدمات به کودکان سرطانی و نیازهای آنان مورد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

عمویی فر، در این نشست ضمن ارائه گزارش در خصوص عملکرد موسسه طنین شادی به رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت، درخواست خود را مبنی بر واگذاری یک دفتر به این خیریه جهت ارائه خدمات به نیازمندان به ویژه خانواده کودکان سرطانی مطرح نمود و گفت: نداشتن مکان مناسب و هزینه‌های بالای اجاره‌بها یکی از اصلی‌ترین مشکلات پیش روی موسسه خیریه طنین شادی است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات خیرخواهانه موسسه طنین شادی اظهار کرد: با شناختی که از مجموعه دارم، این موسسه با ارائه خدمات صادقانه و تسهیل آسایش کودکان سرطانی و خانواده آن‌ها، راه تلاش برای صیانت از سلامتی و حمایت از نیازمندان را در پیش گرفته اند و بهترین خدمات را به مردم ارائه می نمایند.

سید شمس شفیعی، رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و حقوقی شورای اسلامی ضمن اعلام قول مساعدت برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات این مجموعه گفت: در حال حاضر مهمترین دغدغه این موسسه تهیه یک دفتر مناسب جهت انجام فعالیت خیرخواهانه است که این مساله را به زودی در صحن علنی شورا مطرح می کنم. مضاعف براینکه یکی از اهداف اصلی من این است که در بودجه سال ۱۴۰۱ شورای اسلامی شهر رشت ردیف بودجه ای برای کمک به این موسسه در نظر گرفته شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22400

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: