دعوت مدیرکل صمت گیلان از فعالان عرصه تولید و تجارت استان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

بازباران خبر به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت استان مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت گیلان از عموم مردم جهت حضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس دعوت کرد.

 
 تیمور پورحیدری مدیرکل صنعت،معدن وتجارت گیلان با صدور پیامی از آحاد مردم بالاخص صنعتگران، معدنکاران، تجار، اصناف،کسبه و بازاریان استان جهت حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آورد.

 در این پیام آماده است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
 

امت نوعدوست و غیرتمند ؛ همزمانی رمضان خونین غزه با روز جهانی قدس بار دیگر نشان داد که دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) بسیار فراتر از زمان بوده است.
سالها پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در شرایطی که شکوفه های مقاومت در همه جا در حال روییدن است، رژیم صهیونیستی مردم مسلمان غزه را زیر آتش نفرت از بشریت گرفته و صدها تن از زنان و کودکان را به خاک و خون کشیده است.

ثابت شد؛ مساله روز قدس تنها مساله دفاع از مردم مسلمان فلسطین نیست. روز قدس روز فریاد مظلوم علیه ظالم است. روزی است که مردم فوج فوج علیه تازیانه بدستان تاریخ، علیه زرسالارانی که بشریت را به بردگی گرفته اند و علیه همه طاغوت ها در همه زمان ها به قیام بر می خیزند. در دورانی که مردم در کشورهای غربی نیز علیه نظام سلطه که از مرزها گذشته و نشان داده است به هیچ ملتی رحم نکرده و دنیال حاکمیت شیطان بر اشرف مخلوقات است، روز قدس به سمبل مبارزه به برده داری و جنایت علیه بشریت تبدیل شده است.

روز قدس روز فریاد بر سر کسانی است که از حقوق بشر ابزاری برای تازیانه زدن و فریب دادن مردم ساخته اند و با چشمانی بسته انبوه خون های ریخته شده و فوران آتش فروباریده بر سر زنان و کودکان را نمی بینند. کسانی که آرمان های رهایی بخش بشری را وسیله سرکوبی بشریت قرار داده اند.

اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به نمایندگی از جامعه بزرگ صنعت و اصناف استان، ضمن حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین و ضرورت حمایت گسترده ملت‌های مسلمان در سراسر جهان از آرمان‌های آزادی قدس شریف و حمایت از انتفاضه، از آحاد مردم بالاخص جامعه بزرگ و همیشه در صحنه صنعتگران، معدنکاران، تجار، اصناف و بازاریان گیلان جهت حضور گسترده و پرشکوه در این روز حماسی دعوت به عمل می آورد.
تا حضور ارزشمند یکایک شما عزیزان در این روز بزرگ، تیری در قلب متخاصمان بشریت فرود آورد و دنیا از دست پلید صهیونیست خونخوار نجات یابد.
 

تیمور پورحیدری
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان .

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30291

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: