رئیس و اعضای انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار گیلان انتخاب شد

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: رئیس و اعضای هیئت رئیسه انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار گیلان انتخاب شدند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا؛ مهدی پارسا در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات نخستین دوره هیئت رئیسه انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار گیلانی اظهار کرد: رئیس و اعضای انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار گیلان انتخاب شد.

وی تصریح کرد: این انجمن در حوزه صنفی فعالیت می‌کند و ویژه بانوان شاغل در رسانه‌های مکتوب و مجازی استان گیلان است که در حوزه آموزشی، رفاهی و حقوقی برنامه‌های مهمی را اجرا می‌کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان ادامه داد: انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار گیلانی با ۸۷ عضو فعالیت خود را آغاز کرده و در حوزه صنفی، فرهنگی، رفاهی و حقوقی برای خواهران فعال رسانه تلاش می‌کند.

پارسا با بیان اینکه بسیج رسانه استان گیلان، انجمن عکاسان خبری و پیشکسوتان رسانه را نیز تشکیل می‌دهد، افزود: گیلان رتبه دوم رسانه‌های مکتوب و مجازی کشور را بعد از استان تهران دارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان ادامه داد: ۵۴ درصد فعالان رسانه‌ای استان را بانوان تشکیل می‌دهند که با پیشنهاد بانوان خبرنگار انجمن شکل گرفت و راه‌اندازی شد.

مهدی پارسا با اعلام اینکه بسیج رسانه از تشکیل انجمن‌های صنفی و تخصصی مطبوعات حمایت می‌کند، اضافه کرد: انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار گیلانی مجمعی برای فعالان جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسنا؛ نخستین دوره انتخابات انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار گیلانی روز گذشته در سالن شهدای رسانه سازمان بسیج رسانه استان گیلان برگزار شد.

در این انتخابات الهه ابراهیمی از خبرگزاری ایسنا به‌عنوان رئیس هیئت مدیره انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار گیلان انتخاب شد.

همچنین در این جلسه قائم‌مقام، دبیر، منشی، سخنگو، خزانه‌دار، بازرسان، رئیس کمیسیون حقوقی، رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش و رئیس کمیسیون رفاهی انتخاب شدند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1748

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: