در هفته دولت و با حضور استاندار گیلان؛

۱۱۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام (ره)  به طور همزمان در گیلان افتتاح شد

در هفته دولت و با حضور استاندار گیلان؛

 

 

۱۱۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام (ره)  به طور همزمان در گیلان افتتاح شد

 

بازباران خبر- مریم زارع درخشان: با حضور استاندار گیلان در شهرستان ماسال ۱۱۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره)  به طور همزمان در سراسر گیلان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بنابراین گزارش طی مراسمی بمناسبت هفته دولت و با حضور مسؤولین استانی و شهرستانی ۱۱۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد استان به طور همزمان در‌ سطح استان و در‌ روستای ملک جهان بخش شاندرمن افتتاح شد که چند‌ واحد از این مسکن مددجویی سهم  شهرستان ماسال بود‌‌  که با اعتباری بالغ بر ۳۴۶میلیارد‌ ریال تحویل مددجویان شد.

همچنین همزمان با ششمین روز از هفته دولت و با حضور حامد گیل چالانی فرماندار ماسال، معاونت فرمانداری،بخشداران بخش مرکزی و بخشدار شاندرمن و دیگر مسؤولین شهرستانی ۱۱۲ طرح اشتغالزایی کمیته امداد امام (ره) نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این مراسم عابدی رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان ماسال ضمن خیرمقدم و گرامیداشت  هفته دولت گفت: برای اشتغالزایی این تعداد طرح اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در‌‌قالب وام های خود اشتغالی کمیته امداد هزینه شده است و برای ۱۴۹ نفر ایجاد اشتغال کرده‌است.

وی‌در طرح اشتغالزایی پرورش شتر مرغ در روستای کفود بخش شاندرمن گفت:این طرح با تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومان شروع به کار کرده‌است. عابدی این طرح را اولین‌پرورش ‌شتر مرغ در شهرستان ماسال اعلام کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32598

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: