روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مسئولین و مردم است

تقدیر از کارکنان حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی هلال احمر استان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر به مناسبت روز روابط عمومی از کارکنان حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی این نهاد عام المنفعه تقدیر کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ مهدی ولی پور ضمن تبریک روز روابط عمومی بیان کرد: امروزه نقش روابط عمومی در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان بسیار حائز اهمیت است.

نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای، علمی و الکترونیکی

ولی پور با اشاره به نقش روابط عمومی اظهار کرد: نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت های حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ یکی از مشخصه های نوین در عصر ارتباطات است،‌ همچنین از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی است و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اذعان داشت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

ولی پور ساختار روابط عمومی جمعیت هلال احمر را یک ساختار مدون دانست و گفت: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران ، کارکنان و عموم مردم، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی دارند .به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان ، ارباب رجوع و هموطنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

درخشش روابط عمومی هلال احمر استان در بحران های مختلف اخیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن تقدیر از کارکنان روابط عمومی خاطرنشان کرد: روابط عمومی هلال احمر استان در بحران های مختلف اخیر خوب عمل کرده است که نمونه آن در اطلاع رسانی دقیق و همکاری و تعامل با اصحاب رسانه استان گویای این موضوع است.

شایان ذکر است؛ در انتها مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان از کارکنان حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی با اهداء لوح سپاس تقدیر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=9920

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: