پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان، صبح فردا افتتاح می‌شود

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان، صبح یکشنبه با حضور مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و جمعی از مدیران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در رشت افتتاح می‌شود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، قاسم مصفا اظهار کرد: آئین افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان، ساعت ۱۰ صبح یکشنبه (۲۶ آبان) با حضور جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در سالن اجتماعات محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، «قادر آشنا» مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، «آیت‌ا… فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و «ارسلان زارع» استاندار گیلان به‌عنوان سخنران در این مراسم حضور خواهند یافت.

مصفا با بیان اینکه به‌مناسبت بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، خادمان نشر استان در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان تجلیل خواهند شد، تصریح کرد: یک کتابفروش، سه ناشر، یک مؤلف کودک و مدیرمسئول یک نشریه گیلان در این مراسم تجلیل می‌شوند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان با حضور بیش از ۴۰۰ ناشر کشور از ۲۶ آبان تا اول آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت به تهران برگزار می‌شود و ساعت بازدید نمایشگاه نیز ۱۰ صبح تا ۸ شب است.

گفتنی است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس https://gilan.farhang.gov.ir/fa/fairandfestival/bookexpo مراجعه نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4984

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: