ناکامی جویندگان گنج در رودبار

بازباران خبر – فرمانده انتظامی رودبار از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۵ نفره حفاران غیرمجاز در یکی از روستاهای منطقه رحمت‌آباد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهارداشت: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مطامع نامشروع خود هستند همواره در اولویت کار مجموعه انتظامی قرار دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز توسط چند نفر در یکی از روستاهای منطقه رحمت‌آباد، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به همرا ه نماینده میراث فرهنگی به محل مورد نظر اعزام و ۵ نفر را حین حفاری غیرمجاز برای کشف اشیای عتیقه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار به حفر گودالی به عمق ۲ متر و ۵۰ سانت و عرض یک متر توسط متهمان اشاره کرد و گفت: متهمان ۲۹، ۳۰، ۳۲، ۳۵ و ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه میراث فرهنگی مربوط به پیشینه تاریخی هر ملت و قومی است و باید به عنوان میراث آیندگان حفظ شود از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34068

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: