تداوم محدودیت‌های کرونایی به همکاری مردم بستگی دارد

باز باران خبر/ فرماندار رشت گفت: تداوم محدودیت‌های کرونایی به رفتار و همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بستگی دارد.

علی فتح‌اللهی افزود: شهرستان رشت در وضعیت نارنجی قرار گرفته است در این شرایط فقط مشاغل گروه ۱ و ۲ امکان فعالیت دارند، سایر گروه‌ها همچنان فعالیت‌شان ممنوع است.

فرماندار رشت اضافه کرد: با وضعیتی که ما داریم مجوزهای ترددی که پیش از این صادر شده بود همچنان قابلیت استفاده دارند، از نظر اعتباری پابرجاست مردم برای تمدید اعتبارها مراجعه نکنند.

فتح‌اللهی تصریح کرد: متقاضیان برای صدور برگه تردد جدید باید به سایت فرمانداری رشت مراجعه کنند و با ورود مشخصات خودرویی، کد رهگیری که کردند سپس باید به فرمانداری رشت مراجعه و برگه تردد خود را دریافت کنند.

وی در خصوص تداوم محدودیت‌ها بیان کرد: تداوم محدودیت‌های کرونایی به رفتار و همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بستگی دارد، تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم به حالت عادی برگردیم و هرگونه رفتار عادی انگارانه شرایط را سخت‌تر می‌کند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اجرای طرح غربالگری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک اقدام بسیار مهم و اثرگذار، خاطرنشان کرد: اگر کمک کنیم این طرح با موفقیت و در اسرع وقت انجام شود، به خاتمه محدودیت‌ها نزدیکتر می‌شویم و فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی می تواند به روال عادی برمی‌گردد.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت اضافه کرد: آمار مبتلایان جدید و تعداد فوتی‌ها و همچنین بستری‌های بدحال همه به منزله هشداری است که باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم، اگر با جدیت به وضعیت نگاه کنیم یقینا از این وضعیت هم عبور می‌کنیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17110

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: