پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه های صنعتی اقتصاد مقاومتی گیلان

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت : ۱۶ پروژه شاخص صنعتی استان در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی به طور متوسط ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش باز باران خبر؛ فرهاد دلق پوش پیشرفت ۱۶پروژه صنعتی شاخص گیلان در قالب کارگروه اقتصاد مقاومتی را امید بخش دانست و  افزود: این پروژه ها اغلب در صنایع داروسازی، تولید روغن خوراکی، اوراق فشرده چوبی، ملزومات بسته بندی به صورت نوآورانه و دانش بنیان در دست اجرا هستند.

وی میزان سرمایه گذاری افزون برای این پروژه های صنعتی را افزون بر شش هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان و و ذکر کرد : با بهره برداری از این ۱۶ پروژه برای یک هزار و ۵۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

وی گفت:در تلاش هستیم که بخش اعظم این پروژه ها سریعتر به بهره برداری برسد.

دلق پوش همچنین با اشاره به صدور ۳۴۵ جواز تاسیس برای احداث واحدهای صنعتی و تولیدی جدید در استان طی سال گذشته گفت: برای راه اندازی و تکمیل این پروژه های صنعتی توسط بخش خصوصی بیش از هزار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری در حال انجام است.

 وی میزان اشتغال پیش بینی شده در این پروژه های صنعتی را نیز پنج هزار و ۵۶۶ نفر عنوان و تاکید کرد: رسالت این سازمان به عنوان متولی بخش تولید و تجارت؛ هدایت، حمایت و نظارت است، از این رو تمامی این پروژه ها با رصد و پایش سازمان در زمان بندی طرح در نظر گرفته شده با توجه به حجم وسعت پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین از وجود تعداد ۲۴۶ پروژه صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در گیلان خبر داد و گفت: برخی از این پروژه های صنعتی از چند سال پیش جواز تاسیس دریافت کرده اند و در حال احداث و مهیا نمودن تاسیسات و ابنیه و ماشین‌آلات هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8802

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: