فشارهای اقتصادی نباید منجر به اغتشاش شود

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به اینکه فشارهای اقتصادی نباید منجر به اغتشاش و بر هم زدن امنیت مردم و جامعه شود، گفت: اعتراض مدنی یا صنفی در هرجایی متناسب با وضعیت خود، راهکارهای قانونی دارد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از فارس، آیت‌الله رضا رمضانی گیلانی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم گیلان در اجتماع محکومیت اغتشاش‌های اخیر اظهار کرد: مردم انقلابی گیلان در عرصه‌های مختلف انزجار و ایستادگی خود را نسبت به توطئه‌های اشرار و خوی استکبار نشان داده‌اند و اجازه نمی‌دهند دشمنان با حرکات منفور و مترود، یأس و ناامیدی را در کشور ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه فشارهای اقتصادی نباید منجر به اغتشاش و بر هم زدن امنیت مردم و جامعه شود، افزود: اعتراض مدنی یا صنفی در هرجایی متناسب با وضعیت خود، راهکارهای قانونی دارد و قابل دنبال کردن است و برای پیگیری مطالبات باید از روش‌های قانونی استفاده کرد.

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به اینکه سوابق نشان می‌دهد که اغتشاش‌های صورت گرفته طی روزهای اخیر با حمایت استکبار بوده است، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی در این چند روز گذشته، به شکل رسمی اعلام کردند که حامی و پشتیبان اغتشاش‌گران هستند که مردم نیز متوجه آن شده و صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند.

رمضانی به برخی اقدامات دشمن در اغتشاش‌های اخیر ازجمله اهانت به مقدسات و حمله به برخی حوزه‌های علمیه اشاره کرد و افزود: از قوه قضائیه انتظار می‌رود که در اسرع وقت و با قاطعیت، عاملان اصلی و کسانی که مرتکب این جنایات شدند را طبق قانون مجازات کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تجلیل از اجتماع بزرگ مردم گیلان در محکومیت اغتشاش‌های اخیر بیان کرد: حضور حماسی مردم شهرستان‌های مختلف استان گیلان در محکومیت استکبار و نفاق، سبب دلگرمی فرزندان خلف نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی‌شده است.

وی با تقدیر از ایستادگی و رشادت نیروهای بسیج و سپاه در مقابل توطئه تعدادی اشرار گفت: این اشرار باهدفی غیر از اعتراض، قصد عملی کردن مطامع دشمنان نظام را داشتند که با هوشیاری رهبری و تبعیت مردم از ولی‌فقیه، از اهداف خود بازماندند.

رمضانی با بیان اینکه از مسؤولین انتظار می‌رود تا باهمت مضاعف و دلسوزی بیش‌ازپیش، گره از مشکلات مردم باز کنند، افزود: مسؤولین اجرای باید نظارت خود را گونه‌ای انجام دهند که اجازه داده نشود در شرایط فشارهای کنونی، سارقان اقتصادی دست تعدی به جیب مردم دراز کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5120

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: