لاهیجان مهد فرهنگ و هنر است

باز باران خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در جمع اصحاب رسانه شهرستان لاهیجان گفت: رسانه ها گوش ، زبان ، چشم و هوش جامعه هستند. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، اولین نشست اصحاب رسانه شهرستان لاهیجان در سال ٩٨ با حضور اسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان ، فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، امیر مصباح معاون هنری، مهرداد صمدی معاون توسعه مدیریت و منابع ، حسین ابراهیمیان معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، نوراله اکبری معاون سیاسی فرمانداری، نگارنادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی لاهیجان و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان، روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت در فرمانداری تشکیل شد.

در این نشست فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری گفت: این پروژه از سال ١٣٩٣ تغییر مجری داده و از اداره راه و شهرسازی برعهده فرهنگ و ارشاد گذاشته شده است و ما نیز به جد پیگیر ادامه روند ساخت آن هستیم و سفر اخیر ریاست محترم جمهور به شهرستان لاهیجان نیز برکاتی را نیز در پی ذاشته که امیدواریم بتوانیم روند را ادامه دهیم.

فاضلی در ادامه افزود :خبرنگاران زبان و چشم جامعه هستند و ما در این جلسه قصد داریم بشنویم و پاسخگو باشیم . وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص افزایش کمی تعداد پایگاههای خبری گفت:یقیناً  آنانی که تولید محتوای قوی دارند خواهند ماند و به عنوان جامعه هدف برای مخاطبان خواهند بود و آنهایی که ضعیف عمل میکنند خودبخود از دور خارج خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها هوش جامعه هستند اظهارداشت: گفت و گو را باید به صحنه کشاند و از بحث نباید هراسان بود. با حذف مخالفان نمی توان فرهنگ سازی کرد . مسئولان ومدیران باید در مقام پاسخگویی باشند و به همین دلیل امروز مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به شهرستان لاهیجان سفر کرده اند تا از نزدیک مشکلات را بررسی و رسیدگی کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اضافه کرد: لاهیجان مهد فرهنگ و هنر است دو انجمن آثارو مفاخر در استان گیلان داریم که دومین آن در لاهیجان است و از پنج عضو انجمن نمایش استان دو عضو آن از لاهیجان هستند.

در ادامه میر غضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: لاهیجان دارای بستر فرهنگی و هنری بسیارخوب و قوی هست که این شهرستان را متفاوت کرده است .اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با همکاری هنرمندان در ایام نوروز با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری شور و نشاط اجتماعی خوبی را در شهر برای مردم و مسافران ایجاد کردند.

وی در ادامه افزود: انتقادات باید از سوی رسانه ها سازنده باشد نه تخریب کننده هدف باید سازندگی شهر باشد .ما از انتقادات سازنده استقبال می کنیم . رسانه ها نسبت به فرهنگ سازی و افزایش سطح آگاهی های عمومی گام بردارند .میر غضنفری در خصوص مجتمع نیمه کاره لاهیجان گفت: مجتمع فرهنگی لاهیجان دغدغه همه مردم و مسئولان شهرستان است و این از اعتبار مصوبه سفر دولت برخوردار است و اگر اعتبار ابلاغی نداشته باشد بر اساس ماده ٢٧ادامه ساخت آن به بخش خصوصی واگذار می شود.

درادامه برخی از خبرنگاران سوالاتی را مطرح کردند که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین به آنان پاسخ دادند.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=447

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: