برخورد قاطع با گران فروشان و کم فروشان در بازار عیدانه گیلان/ کمیسیون نظارت با افزایش نرخ قالیشویی،خشکشویی و پنچرگیری ها مخالفت کرد

باز باران خبر/ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گفت: قاطعانه با هر نوع تخلف به ویژه گرانفروشی و کم فروشی در بازار عیدانه برخورد گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان تیمور پورحیدری در پانزدهمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان اظهار داشت: کلیه ظرفیت ها و امکانات برای کنترل نظارت بازار و برخورد با اخلالگران بازار بسیج می شوند. وی با تاکید بر لزوم تعادل بازار و نظارت گسترده و چندجانبه تصریح کرد: بازاریان و کسبه همواره با مردم همراه و همدل بوده‌اند و در این شرایط دشوار اقتصادی نیز شرایط معیشتی مردم را درک نموده و اجناس را در آستانه فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان با تخفیف ویژه عرضه نمایند. رئیس کمیسیون نظارت مرکز استان اولویت نخست را رصد و نظارت میدانی بر اقلام اساسی دانست و گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو همه چیز را به پای افزایش قیمت دلار می گذارند و از فضای روانی ناشی از آن سوء استفاده می‌کنند که قطعاً در این ایام پیش رو با برخورد ضربتی و قاطع نهادهای نظارتی در قالب گشت مشترک مواجه خواهند شد.

به گفته دکتر پورحیدری ۳۰ تیم و اکیپ بازرسی فقط در شهرستان رشت تشکیل شده و سایر شهرستانها هم برنامه گشت مشترک بین شهرستانی دارند که شبانه روز پاسخگوی شکایات تلفنی سامانه ۱۲۴ هستند و به صورت میدانی و گسترده در بازار حضور خواهند داشت.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه با درخواست افزایش نرخ خدمات اتحادیه های قالیشویی، خشکشویی و پنچرگیری مخالفت گردید گفت: با توجه به فضای حاکم بر بازار و در راستای کاهش فشار بر مردم با تصویب هرگونه افزایش نرخ در کمیسیون نظارت استان مخالف هستیم و هیچ درخواست افزایش نرخی را نمی‌پذیریم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29744

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: