برگزیدگان مسابقه عکاسی و فیلم‌ سازی ((در قاب عاشورا)) گیلان معرفی شدند

باز باران خبر/ اسامی برگزیدگان مسابقه عکاسی و فیلم سازی ” در قاب عاشورا” از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان معرفی شدند.

اسفندیار ضیائی اظهار داشت: فیلم های ارسالی “ثنا مشعوف” از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان املش، “هانیه رستم زاده” از مرکز فرهنگی هنری کانون رودسر و “محمد آرزمی” از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیاهکل به عنوان آثار برتر معرفی شد.

وی افزود : “صدرا آبزن” عضو انجمن عکاسی کانون گیلان، “آرینا فیروزوند” و “آیسان قربانی” از مرکز فرهنگی هنری کانون تالش نیز در این جشنواره شایسته عنوان برگزیده شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خاطر نشان کرد: مسابقه عکاسی و فیلم سازی “در قاب عاشورا” با هدف اشاعه فرهنگ عاشورایی، مراسم مذهبی، پرورش استعدادهای هنری و تقویت زاویه دید هنرمندانه آینده سازان ایران اسلامی، گسترش فعالیت های هنری کانون پرورش فکری و ترغیب کودکان و نوجوانان هنرمند برای پرداختن به موضوع های مرتبط هیات ها و مراسم مذهبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه نماز ظهر عاشورا، آیین ها و نمادهای عاشورایی، مراسم تعزیه، روضه های خانگی و آیین های عزاداری ماه محرم از محورهای موضوعی مسابقه عکاسی و فیلم سازی بود، اضافه کرد: این مسابقه ” در قاب عاشورا” همزمان با ماه محرم و با همکاری شورای اقامه نماز و واحد آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزار شد.

ضیائی بیان داشت: گروه سنی نونهال “۹ تا ۱۱ سال”، نونگاه “۱۲ تا ۱۴ سال”، نوجوان “۱۵ تا ۱۷ سال” و اعضای ارشد “۱۸ تا ۲۳ سال ” از مخاطبان شرکت در این مسابقه بودند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه، از برگزیدگان این مسابقه با اهدای لوح سپاس و هدیه، قدردانی به عمل می آید.

گفتنی است افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز ۳۱ گانه کانون پرورش فرکی استان گیلان عضو هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17033

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: