افتتاح یکی از بزرگترین مجموعه های پرورش ماهیان خاویاری کشور (شرکت خاویار بهپرور شمال)

بازباران خبر/شرکت فناور آبزیوار کوپال یکی از شرکت های فناور مستقر در دهکده فناوری و نوآوری فشتام است که با تولید استخر های پیش ساخته از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده و با استفاده از تیم حرفه ای و متخصصان حوزه مرتبط توانست قدم های علمی و عملی موثری در ارتقا کمی و کیفی فعالیت های آبزی پروری کشور بردارد.

این شرکت با استفاده از استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس آبزیکو و با سرمایه گذاری شرکت خاویار بهپرور شمال بزرگترین مجموعه پرورش ماهیان خاوریار کشور را راه اندازی نماید. استخرهای پیش ساخته ارزان زینکالیومی در سایزها و طرحهای متنوع علاوه بر پرورش انواع آبزیان در فعالیت های صنعتی، دام و طیور ،گلخانه، ذخیره آب کشاورزی، آب آشامیدنی و … بکار گرفته می شود.

علاوه بر تولیدات فوق، سایر تجهیزات آبزی پروری نظیر: انواع هواده ها، غذا پاش انواع درام فیلتر در مدل و سایزهای مختلف و…. از تولیدات منحصر به فرد و مدرن شرکت آبزیکو می باشد که بر اساس علم روز دنیا و با بهترین متریال و کمترین هزینه تولید و در اختیار آبزی پروران عزیز کشور و حتی خارج از کشورقرار گرفته است.

همچنین ارایه خدمات خوراک و مکمل های آبزیان، محصولات آبزی پروری، تجهیزات فیلتر و تصفیه آب، ارایه سنسورهای کنترل و … از جمله محصولات این شرکت است.

شرکت آبزیکو همچنین توانسته است با حمایت از قشرهای کم درآمد و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سطح کشور در حوزه ی شیلات و آبزی پروری موجب اشتغالزایی حتی در سطح روستاها و مناطق محروم با حداقل امکانات آبی و زمین شود . مشاوران و تیم تخصصی آبزیکو قبل از احداث مزارع پرورش ماهی به هموطنان عزیزمشاوره رایگان میدهد تا احداث این مزارع در بهترین شرایط و حداقل هزینه ها با بالاترین بازده صورت پذیرد.

این شرکت تمام مراحل احداث و تولید یک مزرعه را از صفر تا صد پشتیبانی خواهد کرد تا پرورش دهندگان عزیز با اطمینان خاطر در بهترین شرایط مزارع پرورشی خود را مدیریت نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25693

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: