تشکل های مردم نهاد و جوانان بازوی محرکه دولت در انجام امور می باشند

بازباران خبر/ فیروز عزت دوست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با محمد حسین هوشنگی سرپرست پست استان گیلان دیدار و گفتگو نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، در این دیدار فیروز عزت دوست ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تشکل ها از توانمندی جوانان در عرصه های اجتماعی یاد کرد و افزود: حوزه فعالیت معاونت جوانان اداره مل ورزش و جوانان استان گیلان صرفا مختص سازمانهای مردم نهاد (سمن) نموده و کلیه جوانان در تمامی حوزه ها را شامل می شود .
وی در ادامه افزود : در حال حاضر ۱۳۰ سازمان مردم نهاد ثبت شده در این معاونت موجود بوده که شامل جوانان رده سنی ۱۸ الی ۳۵ سال و فعال در حوزه های اجتماعی ، فرهنگی ، کارآفرینی ، خیریه و … می باشد .
عزت دوست ادامه داد : تمام قد از طرح های خلاقانه جوانان در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی ، کارآفرینی و … حمایت می کنیم .
محمد حسین هوشنگی سرپرست پست استان گیلان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تشکل ها و تشکر از تلاشهای انجام شده و دغدغه مندی های موجود در حوزه تشکل های اجتماعی و جوانان ، تشکل ها و جوانان را بازوی محرکه دولت تلقی کرد و از آمادگی کامل اداره کل پست استان گیلان جهت همکاری های دو جانبه بمنظور تسهیل گری و حمایت از طرح های نوآورانه و خلاقانه جوانان یاد کرد .
سرپرست پست استان گیلان ادامه داد : پست بعنوان سازمان ارائه دهنده خدمات به سایر نهادهای دولتی و غیردولتی با تشکیل بانک اطلاعاتی مورد نظر سازمانها می تواند در جهت تسریع و تسهیل گری در فرآیندهایی مانند صدور مجوز ، شناسایی آماری و جغرافیایی اماگن کمک شایانی نماید .

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26791

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: