رئیس کل دادگستری استان گیلان در جمع نخبگان حقوقی:

برگزاری میزهای خدمت و جلسات آموزشی در مساجد می تواند در افزایش آگاهی های حقوقی مردم موثر باشد

 

باز باران خبر/ نشست شورای عالی نخبگان حقوقی سازمان بسیج حقوقدانان استان گیلان و اعضای شورای پایگاه شهید صدردادگستری گیلان با رییس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، نشست شورای عالی نخبگان حقوقی سازمان بسیج حقوقدانان استان گیلان و اعضای شورای پایگاه شهید صدردادگستری گیلان با حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه بسیج حقوقدانان ظرفیت خوبی داشته و می تواند در کشور اثر گذار باشد اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا با استفاده از این ظرفیت، جامعه را از آسیب ها مصون داشته مردم را از مخاطرات پیش رو حفظ نماییم.

 

وی با بیان اینکه رسانه های معاند با پشتیبانی دولت های متخاصم در صدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند گفت: همه باید در مقابل این پدیده مهاجم، پر قدرت بایستیم و بهنگام واکنش نشان دهیم.

 

رئیس شورای قضایی استان ارتقاء دانش حقوقی جامعه را از برنامه های عملیاتی دستگاه قضایی برشمرد و افزود: بسیج حقوقدانان می تواند نقش موثری در این راستا ایفا نماید.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: باید مصادیق گرفتاری ها و مشکلات مردم در موضوعات حقوقی و کیفری را شناسایی کرده و با پژوهشها و تحقیقات میدانی و عملیات کارشناسی درجهت رفع آن اقدام کنیم.

 

این مقام ارشد قضایی مساجد را یکی از ظرفیت های مناسب جهت ارتقاء دانش حقوقی مردم دانست و تصریح کرد: برگزاری میزهای خدمت و جلسات آموزشی در مساجد می تواند در افزایش آگاهی های حقوقی آنان موثر باشد.

 

وی با تاکید بر لزوم راه اندازی سامانه ۱۲۹ جهت ارائه مشاوره حقوقی به شهروندان گفت: بسیج حقوقدانان می تواند با مشارکت در این طرح مشکلات حقوقی بسیاری از مردم را مرتفع سازد.

 

رئیس کل دادگستری استان در پایان با قدردانی از نیروهای بسیجی در شهرستان آستارا و امداد رسانی در سیل اخیر این شهرستان ابراز داشت: بخش زیادی از کمک رسانی ها توسط نیروهای داوطلب بسیجی صورت گرفت که موجب دلگرمی و کاهش آلام مردم گردید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33013

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: