توزیع بیش از ۲۰۰ تن مرغ در استان گیلان

باز باران خبر/ توزیع  بیش از ۲۰۰ تن مرغ و تخصیص ۳ هزار تن روغن در استان گیلان انجام شده است.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان؛ فرهاد دلق پوش از افزایش سهمیه های جدید به گیلان خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری ها مکرر طی چند روز گذشته ۳هزار ۱۴۸ تن سهمیه جدید روغن بخش صنعت به شرکت های تولیدی روغن گیلان تخصیص داده شده که شاهد فراوانی تولید طی هفته آتی خواهیم بود.  

رئیس سازمان صمت گیلان اظهار داشت: بر اساس گزارش های واصله در خصوص بازار مرغ، توزیع میزان مرغ به بالای ۲۰۰ تن در روز رسیده و از ۷۰۰ تن سهمیه مرغ منجمد گیلان تاکنون ۵۸۴ تن توزیع گردیده که مابقی نیز به تدریج در ماه آینده جهت حفظ تعادل به بازار تزریق می شود. 

وی افزود: بر اساس ابلاغیه معاونت بازرگانی وزارت صمت از آبان ماه سال جاری تا خردادماه سال ۱۴۰۰ ماهانه مقدار ۱۲۶۷ تن شکر برای بخش خانوار استان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته ۳۱۴۸ تن سهمیه جدید روغن بخش صنعت به شرکت های تولید روغن گیلان تخصیص داده شده که راساً این سهمیه به شرکت های تولیدی روغن استان از طریق انجمن صنفی روغن نباتی کشور داده می شود.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان از اختصاص سهمیه راهبردی ۹۶۴ تنی روغن مصرفی خانوار، علاوه بر ۶۴۰ تن قبلی سخن گفت و اظهار داشت: برای شرکت متخلفی که سهمیه محرم و صفر استان گیلان را تحویل ندادند، پرونده تخلف خارج از شبکه صادر و برخورد قانونی انجام شد.

دکتر دلق پوش تاکید کرد: همانطور که به شرکتهای پخش روغن اعلام شده، آنها موظف به اعلام بار به معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت برای پخش روغن به صورت روزانه هستند وگرنه بدون اغماض برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس روال هرساله، جهاد کشاورزی برای تامین میوه شب عید مثل پرتقال و سیب و معرفی مباشر جهت خرید باید اقدام نماید.

گفتنی است در این جلسه گزارش وضعیت بازار و اقدامات صورت گرفته به منظور تامین کالاهای مورد نیاز مردم از توزیع مرغ و گوشت و سایر کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی آخرین وضعیت گندم و کیفیت آرد و همچنین بررسی پرونده های تخلف از سوی اتاق اصناف و سازمان صمت و تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار گرفت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17108

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: