کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت: اعتقاد دارم افزایش مشارکت مردم صحنه انتخابات را تغییر می داد/ امیدوارم در سال ۱۴۰۳ اتفاقات خوبی برای معیشت، رفاه و سفره مردم رخ دهد

 

بازباران خبر: نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در آخرین نشست خبری خود در سال ۱۴۰۲گفت: در این دوره از انتخابات بخاطر ضعف عملکرد برخی از مسوولین مردم اعتراض داشتند و امیدواریم که آقای رئیس جمهور تا انتخابات بعدی به گونه ای عمل کنند که مردم رضایتمند شوند.
جبار کوچکی نژاد افزود: مردم ما به نظام جمهوری اسلامی پایبند بوده و بر خلاف تصور دشمنان که فکر می کنم مردم با نظام زاویه دارند اینگونه نیست، بلکه مردم از عملکرد برخی مسوولان ،نمایندگان ،مدیران کل، استانداران و… گله مند بوده و این گله مندی خود را در پای صندوق انتخابات با دادن رای سفید و یا با عدم حضور در انتخابات نشان می دهند.
وی اضافه کرد: دشمنان این نظام و انقلاب در خارج از کشور همواره انتخابات را تحریم می کنند و تاکید بر عدم مشارکت مردم در انتخابات دارند؛ حال عده ای در انتخابات حضور پیدا نکردند و این نشان از تحریم انتخابات نیست .
وی خاطر نشان کرد: تکلیف آنانی که انتخابات را تحریم می کنند آنها را جدا می کنیم چون قاطبه مردم ما انقلاب و نظام را دوست دارند و به آن علاقمند هستند و معمولا در صحنه های سیاسی و اجتماعی حضور فعالی دارند اما در این دوره از انتخابات مردم بخاطر عملکرد نامناسب برخی از مسوولین اعتراض داشتند که امیدواریم آقای رئیس جمهور تا انتخابات بعدی به گونه ای عمل کنند که مردم رضایتمند شوند.
وی افزود: در دوران نمایندگی ام سعی نموده ام که با مردم صادقانه صحبت کنم و مشکلات و مسائل مردم را پیگیری نمایم و سعی کردم که تمامی موارد اعم از ساماندهی نیروی انسانی ،عملکرد میدانی حوزه انتخابیه و حتی در سطح گیلان، بسیاری از پروژه ها را پیگیری کردم و در انتخابات قطعا مردم به این عملکرد و رویکرد رای می‌دهند با وجود اینکه بنده از دیدگاه سیاسی محکمی برخوردارم و تغییر رویه سیاسی نداده ام اما تلاش کردم تا در عملکردم پیگیر و فشار خاصی اعمال کنم.
کوچکی نژاد اضافه کرد : اعتقاد دارم اگر مشارکت مردم در انتخابات افزایش می یافت صحنه انتخابات تغییر می کرد؛ صحنه انتخابات البته یک صحنه زیبا بود و از همه تفکرات و اندیشه ها در انتخابات شهرستان رشت حضور داشته وتنوع نگاههای سیاسی ،اقتصادی و عملکردی وجود داشت و مردم بر این اساس رای دادند و معتقدم که باید قضاوت و رای مردم را بپذیریم.
وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ سال سختی برای استان گیلان بود ،گفت : بسیاری از پروژه ها و کارهای استان بر جای ماند. پروژه فاضلاب یکی از پروژه های بسیار سنگین شهر رشت ، بیمارستان لاکان و … همچنان نیم کاره ماند و به اتمام نرسیده است.
تلاش بنده این است که در دوره نمایندگی جدید برای اتمام این پروژه ها پیگیری بیشتری نمایم و البته طی چند روز گذشته در سازمان برنامه و بودجه کشور برای این پروژه ها پیگیر بودم که امیدوارم در سال آتی انسجام بهتری در استان رقم بخورد.
وی گفت : متاسفانه تفرق مدیریتی در گیلان داریم که مدیران حامی نیستند و حتی یکدیگر را تخریب می کنند ،ضعف مدیریتی شدیدی در برخی دستگاه‌ها وجود دارد که در مدت باقیمانده دولت باید این موارد را اصلاح کند.
وی تاکید کرد : پروژه های زیر ساختی استان گیلان نظیر آب ، برق ،راه ،بخش درمان و صنعت باید توسط مدیران اقدامات‌ اساسی روی آنها انجام و به نتیجه برسد. البته پیگیری های زیادی در این خصوص انجام داده ام و امیدوارم که با تلاش مضاعف مدیران استانی و تامین منابع این اتفاقات به ثمر برسد .
کوچکی نژاد در خاتمه گفت: امیدوارم در سال ۱۴۰۳ اتفاقات خوبی برای معیشت، رفاه و سفره
مردم رخ بدهد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35124

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: