برگزاری چهارمین جلسه کانون مربیان فوتبال گیلان

باز باران خبر – سرویس ورزشی: چهارمین جلسه کانون مربیان فوتبال استان گیلان با محوریت بیمه کارآفرین و مزایای آن جهت تمامی اعضای کانون و همچنین مباحث برگزاری کلاس های آموزشی و راهکارها و موانع آن عصر روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه در سالن رستوران آرمان خشکبیجار برگزار شد.
در نشست ابتدا رئیس کانون مربیان فوتبال گیلان به ایراد مقدمات جلسه پرداخت و اعضای جدید هیات مدیره (سیروس دهدار، همایون دهقانزاده و فرید بلوک باشی) به سایر عزیزان حاضر معرفی شدند.
در این جلسه آقای مرادی و خانم حسنی نمایندگان بیمه کارآفرین به تشریح کامل آهداف و موضوع بیمه پرداختند که مورد توجه حاضرین جلسه قرار گرفت و سپس هر یک از اعضاء سوالاتی را در این خصوص مطرح کردند.
گفتنی است پس از انعقاد قرارداد بیمه کار آفرین با کانون مربیان فوتبال ایران که به امضای دکتر بیژن ذوالفقار نسب رسیده، کانون مربیان فوتبال گیلان بنا به استمرار فعالیت و بررسی های بعمل آمده از سوی بیمه کارآفرین، کانون گیلان بعنوان اولین انتخاب از بین استان های کشور جهت عقد قرارداد تعیین گردید.
شایان ذکر است در ادامه نادر عزت اللهی بعنوان رئیس آموزش کانون و همچنین خانم آزمون به بحث تعامل کانون با هیات فوتبال در خصوص بحث آموزش و موانع آن پرداختند و در ادامه امید هرندی، ساسان شفیع پور، فرهاد خراسانی، فرزاد داداش زاده و همچنین بهزاد داداش زاده نقطه نظرات خود را در این خصوص ارائه کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21901

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: