دکتر نوبخت در جمع مردم رشت: خدمت به مردم شریف رشت حس دیگری دارد

 

بازباران خبر- دکتر نوبخت هنگام افتتاح یکی از ستادهای مردمی خود در منطقه گلسار رشت گفت: خیلی ها به من توصیه کردند که کاندیدا نشوم و در مجلس حضور نیابم.
وی افزود: فردی همچون دکتر جعفرزاده که از لحاظ سیاسی بسیار بالا هستند به من توصیه کردند که در این مجلس حضور نیابم و حتی برادرم نیز که پزشک هستند از لحاظ پزشکی درخواست کردند که این مسئولیت را قبول نکنم و همسرم نیز مرا منع کرد،اما حقیقت این است که من حس دیگری دارم و برای این مردم شریف می ارزد که هر کاری را انجام داد؛ زیرا این مردم علاقه و وفاداری خود را نسبت به من در سالهای گذشته نشان داده اند.
وی خاطرنشان کرد: در دوره سوم مجلس ۲/۵ برابر دوره دوم رای آوردم و ۱۰۰ هزار رای بیشتر از نفر دوم داشتم که این اعتماد مردم به من بود.
دکتر نوبخت ادامه داد: مردم گیلان و رشت بسیار خونگرم هستند و تاکنون نیز با رای حداکثری مردم فقط در دور اول انتخاب شدم و نمی توان این اعتماد و عواطف را فراموش کرد.
وی اضافه کرد: امروز مردم سخت در گرفتاری هستند و من وظیفه خود می دانم که در کنار مردم باشم زیرا کدام سیاستمدار در خانه نشسته و انتقاد کرده که مشکل حل شده باشد؟ پس باید در میدان بود تا مشکلات برطرف شود.
دکتر نوبخت به حضورش در سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد و گفت: در دوران حضورم به عنوان رییس سازمان برنامه و بودجه من نماینده همه مردم کشور بودم اما نباید حق گیلان ضایع می شد.
وی گفت: ۲ هزار میلیارد تومان تجهیزات به بیمارستانها و برای احداث بیمارستان در گیلان هزینه شد و تونل های رشت به قزوین احداث شد و فقط مسیر کوتاهی از این آزاد راه مانده بود که گفته بودند طی ۲ ماه افتتاح می شود اما ما ۲ سال است که منتظریم که این پروژه افتتاح شود.
وی بیان داشت: در برف سنگین گیلان سال ۹۸ نیز ۴ روز به گیلان آمدم و با هلیکوپتر به روستاها سرکشی می کردم و هر کاری که برای گیلانیان انجام دادم حق آنان بود.
وی افزود: همانطور که در سیل دروازه قرآن شیراز در کنار شیرازی ها و در سیل خوزستان در کنار مردم خونگرم این خطه بودم و بر خود فرض میدانستم عدالت را رعایت کنم.
دکتر نوبخت در خاتمه ضمن تشکر از حضور مردم در مراسم مذبور اظهار داشت: اگر خواستار تغییر وضع موجود هستید باید در انتخابات شرکت کنید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34818

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: