از مطالبه گری و ایده های نوین دانشجویان در حوزه تولید و تجارت استقبال می کنیم

باز باران خبر/ مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان گیلان در دیدار با جمعی از اعضای تشکل بسیج دانشجویی و انجمن مطالبه گران استان گیلان گفت: همواره از مطالبه گری به جهت رفع نقص ها ی احتمالی خدمات به حوزه تولید و تجارت استقبال می کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت معدن و تجارت استان گیلان تیمور پورحیدری با بیان اینکه خود را بدون عیب و نقص نمی دانیم گفت: روحیات بنده و همکارانم به گونه‌ای است که از بیان انتقادات و گزارش هرگونه عیب و نقص در جهت بهبود عملکرد این اداره کل استقبال می‌کنیم.

وی در پاسخ به مسایل مطرح شده در خصوص نظارت بر بازار گفت: ما در مجموعه صمت استان با تمام توان و نیروهای انسانی با حضور میدانی در تلاشیم تا به بهترین نحو بازار را کنترل نماییم و البته نواقصی هم وجود دارد. به عنوان مثال فقط در حوزه اصناف ما بیش از ۱۳۰ هزار واحد صنفی در کل استان داریم و اگر تمام نیروهای اداره کل صمت دست از کار بکشند و روانه بازار شوند نهایتاً به طور میانگین روزانه می‌تواند ۳۶۰۰ واحد صنفی را پوشش دهند و بازرسی نماید و باز هم بیش از ۱۲۶ هزار واحد صنفی بازرسی نشده باقی خواهد ماند.

پورحیدری همچنین در خصوص نگرانی‌های مطرح شده در خصوص واگذاری معدن سنگرود تصریح کرد: اولا سرمایه گذاری که راه اندازه این معدن را برعهده دارد از طریق مزایده و با سیر مراحل کاملاً قانونی انتخاب گردیده و ثانیاً ما به عنوان یک نهاد بالادستی و ناظر، بر تمام فعالیتهای آن نظارت خواهیم کرد و اجازه هیچگونه سوء استفاده از آنجا را نخواهیم داد و انشاالله آینده خوبی را علی الخصوص در جهت اشتغال در معدن سنگرود پیش‌بینی می نماییم.
مدیرکل صمت گیلان از فعالیت ۳۵۰ واحد صنایع معدنی در استان سخن گفت و عنوان کرد: با توجه به نیاز استان به تولیدات معدنی و محدودیت های اقلیمی و زیست محیطی، معادن زیادی نمی توانند فعالیت کنند و این از چالش‌های موجود استان بویژه در تامین نیاز مواد معدنی مورد نیاز پروژه های عمرانی است.

گفتنی است در پایان جلسه اعضای حاضر ضمن حضور در میز خدمت و سامانه مرکز یکپارچه مدیریت پایش و خدمت ۱۲۴ این اداره کل بازدید از نزدیک در جریان روند فعالیت و اقدامات نظارتی این مرکز قرار گرفتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29999

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: