مدیر کل جدید امور مالیاتی استان گیلان منصوب شد

مراسم معارفه و تکریم مدیر کل امور مالیاتی استان گیلان با حضور معاون درآمدهای مالیاتی امور مالیاتی کشور و معاون امور اقتصادی استانداری گیلان صبح روز پنجشنبه پنجم تیرماه در سالن اجتماعات اداره کل امور مالیاتی گیلان برگزار شد.
به گزارش باز باران خبر؛ در این مراسم که با حضور مهندس فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان، مسیحی معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، آقائی مدیر کل دفتر ریاست و امور بین الملل سازمان مالیاتی کشور، سجودی مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان، پور امیدی مدیر کل امور مالیاتی مودیان متوسط تهران و جمعی از روسا و معاونین امور مالیاتی گیلان همراه بود،  معاون امور اقتصادی استانداری گیلان ضمن تبریک دهه کرامت و آغاز هفته قوه قضائیه که مکمل قوه اجرایی دولت هستند گفت: نگاه ما به موضوع مالیات نگاه ملی بوده و خوشبختانه وضعیت بنگاه های اقتصادی با توجه به مشکلات موجود اقتصادی، وضعیت پایداری دارد ولی حفظ و نگهداری آن نیازمند مساعدت و همیاری همکاران تولید کننده می باشد.
مهندس فرزام صفت افزود: تاکید ما در استان به گونه ای است که تولید در استان تحت هر شرایطی ادامه پیدا کرده و تداوم یابد.
وی در خاتمه از همکاری و مساعدت سازمان امور مالیاتی در بحران کرونای استان که با ارائه برنامه های راهبردی در این مدت همراهی و مسعادت داشتند تشکر کرد و خواستار استمرار این روند شد.
در ادامه محمدی پور مدیر کل جدید امور مالیاتی استان گیلان نیز ضمن تشکر از آقای انوری و معاونین اداره کل مالیاتی گیلان گفت: مفتخرم که خدمتگذار مردم گیلان هستم، استانی که همواره در طول تاریخ پیشرو بوده و نمونه آن ایجاد اولین بانک ملی، کتابخانه عمومی، تاتر، راه آهن و … در استان می باشد.
وی اظهار داشت: کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار داشته و فشار تحریم و مبارزه با ویروس منحوس کرونا ضربه سختی به جامعه وارد کرده است که در این شرایط از همکاران و دوستان تلاش و همت مضاعفی را می طلبم.
مدیر کل جدید امور مالیاتی گیلان یادآور شد: هدف سازمان و چشم انداز ما حرکت به سوی نظام مالیاتی هوشمند بر پایه اطلاعات هوشمند و شفاف سازی و عدم فرار از مالیات و درآمدهای پاک و تکریم ارباب رجوع است.
گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر و تکریم تلاش های جواد انوری مدیر کل پیشین امور مالیاتی گیلان، محسن محمدی پور رسما به سمت مدیر کل امور مالیاتی گیلان منصوب و مشغول به کار شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=10795

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: