ورزش تاثیر زیادی در توانمندسازی معلولین دارد

باز باران خبر/ مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان در دیدار با مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: ورزش تاثیر زیادی در توانمندسازی معلولین دارد و باعث افزایش اعتماد به نفس آنان می شود.

به گزارش باز باران خبر ؛ مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در دیدار با مدیرکل بهزیستی گیلان گفت : باید تلاش و مدال آوری ورزشکاران جانباز و معلول که با تلاش و مدال آوری باعث به احتزار درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در مسابقات متعدد می شود ، ارج نهاد.

وی به تاثیر زیاد ورزش در توانمند سازی معلولین و تاکید بر ورزش قهرمانی افزود: ورزش باعث افزایش اعتماد به نفس معلولین می شود و همچنین در جهت تسریع روند بهبود اختلالات جسمی تاثیر بسزایی دارد.مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه افزود: به منظور رفع مشکلات و دغدغه های ورزشکاران و قهرمانان جانباز و معلول و پاراالمپیکی باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم و همکاری های لازم را با این عزیزان داشته باشیم.

نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان نیز در این نشست حمایت همه جانبه خود را از ورزشکاران پاراالمپیکی اعلام کرد و گفت : معلولیت مانعی برای پیشرفت نخواهد شد و ماقهرمانان زیادی داریم که در سطح جهان حرفی برای گفتن در برابر حریفان خود دارند و جای دارد کمال تشکر و قدردانی را از این عزیزان داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16567

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: