تولید با کیفیت ترین سیمان منطقه دستاورد شرکت سیمان خزر با سایر نهادهای مرتبط و خریداران است

بازباران خبر/ مدیر شعب بانک ملت استان گیلان به همراه معاونین و هیات همراه با نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سیمان خزر دیدار و گفتگو کرد.

دکتر اسحق جمال امیدی در این نشست که با حضور محمود ایزد دوست، عضو موظف هئیت مدیره و داوود رشید، مدیر مالی شرکت در دفتر سیمان خزر در شهر رشت برگزار شد، ضمن خیر مقدم به مهندس زینعلی و هیات همراه در ادامه به تشریح وضعیت کنونی سیمان خزر پرداخت و گفت: کسب افتخارات کشوری و استانی از جمله اخذ تندیس مشتری مداری برای دومین سال پیاپی و همچنین تولید و توزیع سیمان پاکتی ۲۵ کیلویی (high quality) نشان از اهمیت بالای جایگاه مصرف کنندگان و خریداران در مجموعه سیمان خزر دارد.

وی افزود: دستاورد تولید با کیفیت ترین سیمان منطقه، خلق سود مشترک فیمابین سیمان خزر و سایر نهادهای مرتبط منجمله بانک ها و نیز خریداران محصولات می باشد.

در ادامه این جلسه مهندس زینعلی مدیر شعب بانک ملت استان گیلان ضمن معرفی و توضیح در ارائه خدمات جدید این بانک منجمله سامانه محب، آمادگی بانک ملت برای گسترش همکاری‌ فی‌مابین را اعلام کرد و از تولید با کیفیت سیمان و موفقیت های بدست آمده در راستای رونق اقتصادی استان تقدیر و تشکر کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27690

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: