فراخوان مهرواره ((روشنای آینده)) در گیلان

باز باران خبر/ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولان فراخوان مهرواره فرهنگی، هنری و ادبی “روشنای آینده” را منتشر کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: فراخوان “روشنای آینده” با هدف فرهنگ‌ سازی و آشنایی هر چه بیشتر آینده‌سازان ایران اسلامی با توانایی‌ های متفاوت همسالان به ویژه کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه و حرکت در مسیر آینده‌سازی فراخوان‌ شد.

اسفندیار ضیائی با بیان اینکه این فراخوان در قالب مهرواره طراحی و با محوریت آماده‌ سازی کارت‌ های تبریکِ همراه با دلنوشته منتشر شده‌ است، اظهار کرد: گروه های سنی نونهال “۹ تا پایان ۱۱ سال”، نونگاه ” ۱۲ تا ۱۴ سالگی” و نوجوان “۱۵ تا پایان ۱۷ سال” می توانند در این مهرواره شرکت کنند.

وی اظهار داشت: این گروه‌ های سنی می توانند تصاویر کارت‌ تبریک و دلنوشته های خود را تا بیستم ماه جاری از طریق پیام‌ رسان‌های واتس‌آپ یا گپ به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ ارسال‌ کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خاطر نشان کرد: آثار برگزیده این مهرواره فرهنگی، هنری و ادبی با برگزاری نمایشگاه مجازی در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز ۳۱ گانه کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16683

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: