۱۲۰ واحد صنعتی راکد تحت تملک در گیلان احیاء خواهد شد

باز باران خبر/ اولین جلسه ستاد احیا و فعال‌سازی واحدهای صنعتی تحت تملک گیلان برگزار شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ مدیرکل صمت گیلان گفت: عزم مسئولین استان بر فعال سازی واحدهای صنعتی و جلوگیری از هدر رفت بیشتر منابع و سرمایه گذاری انجام شده و پویایی در حوزه تولید و افزایش اشتغال است.

تیمور پورحیدری در اولین جلسه ستاد احیا و فعال‌سازی واحدهای صنعتی گیلان ذیل کارگروه که با حضور معاون اقتصادی استانداری و سایر اعضای مرتبط تشکیل گردید اظهار داشت: مسئولیت توقف تولید و عواقب آن بر عهده بانک و یا هر نهاد می باشد که آن شرکت صنعتی را تحت تملک گرفته است و به تعطیلی کشانده اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان تاکید کرد: در سالی که مزین شده به نام تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرینی  است، به هر شکل ممکن مسائل حقوقی و چالش های آن را در اسرع وقت مرتفع و تعیین تکلیف نمایند تا این واحدها بلافاصله به چرخه تولید بازگردد.

وی با بیان اینکه در گیلان ۱۲۰ واحد تولیدی تحت تملک بانک‌ها،تامین اجتماعی و سایر نهادها می‌باشد تشریح کرد: بایستی با برنامه زمانبندی دقیق این واحدها را یا خود مالکین فعال کنند و یا از طریق مزایده به افراد ذیصلاح واگذار گردد و در این ستاد آن را موظف می کنیم. 
پورحیدی بهره مندی از توان داخلی و مراکز علمی را در احیاء واحدهای راکد در اولویت دانست واضافه نمود: استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان ومراکز پژوهشی جهت توانمندسازی و ارتقای دانش فنی و تولید روزآمد اینگونه واحدها در اولویت قرار خواهد گرفت تا از وضعیت ماشین آلات فرسوده قبلی فاصله بگیرند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23555

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: