شهرداری برای حمایت از ورزشکاران همیشه پیش قدم است

 

   باز باران خبر – سرویس گزارش: طی آیینی‌ به‌ همت‌ شهرداری‌ وشورای‌ شهر‌ رضوانشهر‌ و با حضور دکتر حسن محمد یاری نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی،نادر‌صفوی‌فرماندار، دکتر رضا رسولی شهردار و اعضای شورای شهر رضوانشهر و رییس هیات تکواندو از مربیان و قهرمانان تکواندوی شهرستان تجلیل بعمل آمد.
  نماینده  مردم رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم از زحمات مربیان تکواندوی رضوانشهر برای افتخار آفرینی در مسابقات کشوری و استانی قدردانی کرد و بر حمایت از ورزشکاران در عرصه های مختلف تاکید کرد.
   دکتر حسن محمد یاری با تاکید بر مطالبه گری هیأت های ورزشی از مسئولین گفت: تشویق و ترغیب جوانان به ورزش و ایجاد شور و نشاط در جامعه جزء وظایف ذاتی ما است.
   در ادامه شهردار رضوانشهر نیز گفت: شهرداری در رشته های مختلف ورزشی در بحث حمایت از ورزشکاران همیشه پیش قدم می باشد.
   دکتر رضا رسولی با بیان اینکه ورزش های رزمی از جمله تکواندو که یکی از رشته های خوب و پرطرفدار  ورزشی می باشد، افزود: رضوانشهر دارای استعدادهای ارزشمندی در رشته های مختلف ورزشی است که می توان با حمایت از نوجوانان و جوانان شاهد موفقیت های خوبی در عرصه های ملی و بین المللی باشیم. 
  شهردار‌ رضوانشهر‌ همچنین از‌ همه‌ دست‌ اندرکاران‌ و متولیان خواستار‌ همکاری‌ بیش‌ از‌ پیش‌ برای حمایت‌ بیشتر‌ از‌ ورزشکاران‌ شد.
   چنگیز شادمان رییس هیئت تکواندوی رضوانشهر نیز ضمن ارائه گزارش از عملکرد تکواندوکاران این شهرستان از حمایت های نماینده  مجلس شورای اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر رضوانشهر به منظور تجلیل از ورزشکاران عزیز در رشته تکوندو قدردانی کرد و خواستار استمرار این حمایت ها جهت افتخار آفرینی  نوجوانان و جوانان منطقه در این رشته ورزشی شدند.

■ ارتقای درجه شهرداری رضوانشهر ابلاغ شد.

  وزیر کشور طی نامه ای رسمی خطاب به استاندار گیلان ارتقای درجه شهرداری رضوانشهر از درجه ۶ به ۷ را اعلام کرد.
 گفتنی است ارتقای درجه شهرداری رضوانشهر از ۶ به ۷ پس از گذشت بیش از ده سال و بعد از چندین بار تلاش ناموفق انجام شده است که این ارتقا سبب می شود تا سهم رضوانشهر از منابع ملی بالاتر رفته و چارت سازمانی شهرداری رضوانشهر ارتقا پیدا کند. 
 شایان ذکر است ارتقای درجه یکی از شاخصه های اعتبار بانکی یک شهر محسوب می شود و سهم شهرداری در توزیع ارزش افزوده نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
  صمن اینکه از شاخصه های اصلی در ارتقا درجه می توان به جمعیت و درآمد اشاره کرد که این موفقیت در پی افزایش درآمد شهرداری رضوانشهر حاصل شده است.  البته چنین‌ موفقیتی‌ جز‌ در‌ سایه‌ همدلی‌ و همکاری‌ شهردار‌ و اعضای‌ شورای‌ اسلامی‌ و مجموعه‌ شهرداری‌ میسر‌ نخواهد‌شد‌ و امید است روز‌ به‌ روز شاهد‌ رشد‌ و‌ شکوفایی‌‌ بیشتری‌ در‌ تمام‌ عرصه‌ها‌ باشیم.
گزارش: مریم زارع درخشان

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31415

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: