طرح ملی مسکن را باید به بهترین شکل ممکن به نتیجه برسانیم

جلسه هماهنگی طرح اقدام ملی با حضور مهندس اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، مهندس پدرام مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و معاونین و کارشناسان دو دستگاه در سالن جلسات راه و شهرسازی برگزار گردید.

به گزارش باز باران خبر، در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات طرح اقدام ملی در زمینه های شهرسازی، معماری، پروژه ها در شهرهای رشت، سیاهکل، انزلی،لنگرود، صومعه سرا ، رودسر، آستانه اشرفیه و رودسر بحث و تبادل نظر گردید و تصمیماتی در جهت رفع مشکلات و تسریع در روند اجرایی پروژه های طرح اقدام ملی اتخاذ گردید.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در این جلسه گفت: طرح ملی مسکن یکی از طرح های اصلی و مهم دولت به شمار می رود افزود: ضرورت دارد اقدامات در این زمینه پیگیری و با سرعت پیش رود. وی ضمن تقدیر از اقداماتی که در خصوص ثبت نام برای این طرح صورت گرفته ، گفت: باید در انتخاب زمین و خدماتی که قرار است ارائه شود دقت و همه موارد مد نظر قرار گیرد.

پدرام افزود: تلاش داریم بهترین گزینه ها در تامین زمین برای این طرح انتخاب شود تا مشکلات تامین خدمات پس از اجرا کاهش یابد.

در پایان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، با اشاره به تحویل زمین های مستعد برای اجرای این طرح گفت : طرح های اولیه تهیه گردیده است.

اکبرزاده بر اهمیت موضوع طرح اقدام ملی تاکید ورزید و گفت : این طرح یک طرح ملی و مهم در جهت تامین مسکن اقشار آسیب پذیر است و کل مجموعه بنیاد مسکن استان با جدیت تمام موضوعات مرتبط با طرح را پیگیری و در جهت تسریع در این هدف ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و امید است بتوانیم این طرح ملی را به بهترین شکل ممکن به نتیجه برسانیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=10642

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: