استفاده از ظرفیت های بومی و متعصبان به تیم اولویت ما است

اعتقادی به تیمداری سنتی ندارم و کار تشکیلاتی را می پسندم

سامان سهرابی مالک داماش گیلانیان طی گفتگویی اظهار داشت: منتظر هستیم مالک قبلی اقدامات اداری انتقال را طبق بند ۶ ماده ۴ قرارداد فیمابین را هر چه سریع تر به هیات فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان گیلان و سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام کند تا پس از آن برنامه هایمان را اجرا کنیم.

وی افزود: اعضای هیات مدیره و تعدادی از اعضای باشگاه را که از جمله افراد متخصص، خوشنام و صادق هستند با مشورت اهالی فن، بزرگان و پیشکسوتان انتخاب کردیم پس از اتمام کار انتقال، آنها را معرفی و اعلام و پس از آن باشگاه را ثبت خواهیم کرد اما اولویت من بدلیل ضیق وقت، ابتدا انتخاب و معرفی سرمربی و بازیکنان و سپس شروع تمرینات است. 

سهرابی همچنین با بیان اینکه پس از انجام امور اداری دیگر به تنهایی تصمیم گیرنده نیستم خاطر نشان کرد: تمام تصمیمات با رای اکثریت هیات مدیره خواهد بود که من هم یک رای بیشتر نخواهم داشت و اینکه اعتقادی به تیمداری سنتی ندارم و کار تشکیلاتی و سازمانی را می پسندم و بحث مالکیت و تصمیم گیری شخصی در این باشگاه معنا ندارد.

وی همچنین اضافه کرد: همه تصمیمات با نظر و تایید اعضای هیات مدیره است و این هیات مدیره است که مدیر عامل را انتخاب میکند و مالک در چارت سازمانی و تصمیم گیری قرار ندارد. 

مالک جدید داماش گیلانیان یادآور شد: پایان هفته طی مصاحبه ای اهداف و برنامه های آینده باشگاه را از طریق رسانه اعلام و بعد آز آن امورات را با تصمیم هیات مدیره و معرفی مدیر عامل،  انجام خواهیم داد و پس از آن مصاحبه دیگری نخواهم داشت و از این پس تمامی اخبار از طریق سخنگوی باشگاه اعلام خواهد شد.
وی در ادامه تاکید کرد: اولویت اول ما استفاده از پتانسیل بومی است و شرط استفاده از افراد غیر بومی صرفاً اگر به باشگاه و لباس این تیم تعصب داشتند از آنان استفاده خواهیم نمود .

سامان سهرابی تصریح کرد: هدف ما از بهره مندی افراد بومی، رشد و پیشرفت جوانان با استعداد استان خودمان و برگرداندن اعتماد بنفس به این ذخیره های خدادادی است که متاسفانه طی چند سال اخیر مغفول مانده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13968

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: