۲ هزار و ۲۶۱ تماس در پویش (( با ما حرف بزن)) در گیلان

 معاون پیشگیری بهزیستی گیلان گفت: با اجرای پویش « با ما حرف بزن» از روز گذشته تا کنون ۲ هزار و ۲۶۱ تماس موفق با شماره ۱۴۸۰ در این استان انجام گرفت.

به گزارش باز باران خبر، دکتر فرحناز نوبخت راد افزود: ۷۰ درصد این تماس ها مربوط به مشکلات روانشناختی بوده و بقیه سوالات متفرقه و مشکلات مددجویی را شامل می شود.

وی با بیان اینکه پویش “با ما حرف بزن” از روز گذشته همزمان در سراسر کشور به اجرا درآمده است، اظهار داشت: در اجرای این پویش صدای مشاور سازمان بهزیستی با ارائه خدمات تخصصی مشاوره روانشناختی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ آماده پاسخگویی به تماس های مردم با شماره ۱۴۸۰ است.

معاون پیشگیری بهزیستی گیلان خاطر نشان کرد: ۱۲ نفر از مشاوران و روانشناسان بهزیستی استان پاسخگوی تماس گیرندگان با این شماره در استان هستند و مشاوره های لازم را به آنان ارائه می دهند که در صورت نیاز این تعداد افزایش می یابد.

وی بیان داشت: از اول اسفندماه سال گذشته تا ۲۳ خرداد ماه جاری، ۶ هزار و ۵۶۸ تماس با شماره ۱۴۸۰ بهزیستی گیلان انجام شده و مشاوره های لازم توسط مشاوران و روانشناسان با تجربه بهزیستی به آنان ارائه گردیده است.

از روز گذشته ۲۳ خرداد پیامکی با عنوان “با ما حرف بزن” به صورت سراسری برای شهروندان با هدف ارائه خدمات روانشناختی و آشنایی بیشتر مردم با این امکان ،ارسال شد، در این پیامک مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ به عنوان خدمتی از خدمات رایگان سازمان بهزیستی معرفی و تاکید شده که صدای مشاور سازمان بهزیستی با ارائه خدمات تخصصی مشاوره روانشناختی در کنار شماست.

در این پیامک عنوان شد که تلفن تماس ۱۴۸۰ از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب در سراسر کشور آماده پاسخگویی است.

با ارسال این پیامک و اجرای پویش «با ما حرف بزن» آشنایی مردم با شماره ۱۴۸۰ افزایش یافته است و بسیاری از این پیامک و تماس با این شماره استقبال کرده اند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=10647

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: