اعلام تاسیس اولین باشگاه مدیران تاثیرگذار استان گیلان

 

باز باران خبر/ نخستین مراسم گرامیداشت شب یلدای کارآفرینان و فعالان شاخص اقتصادی استان گیلان با عنوان “یلدا سامیت” با حضور مدیران منتخب حوزه صنعت، تجارت، معدن، گردشگری، خدمات، کشاورزی و… به همت گروه دانش بنیان کاشف در تالار طنین رشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه دانش بنیان کاشف، در این مراسم، برنامه های متنوع فرهنگی، آموزشی و هنری از جمله ارائه مطالب در زمینه اهمیت و نقش برند شخصی در رهبری سازمانی، ارائه مطالب آموزشی انگیزشی با موضوع حال خوب، رونمایی استانی از آخرین کتاب منتشر شده مرحوم دکتر احمد روستا پدر علم بازاریابی ایران اجرا شد.

بر اساس این گزارش، معرفی و اعلام تاسیس اولین باشگاه مدیران تاثیر گذار گیلان توسط دکتر روهام قلیچی مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف از مهمترین برنامه های این مراسم بود.

دکتر قلیچی هدف از ایجاد باشگاه مذکور را تلاش در راستای اتصال ظرفیتهای فعالان شاخص اقتصادی و کارآفرینان در جهت ایجاد تحول و توسعه در حوزه اقتصادی، ارتقای فعالیتهای حوزه کسب و کار، تاثیرگذاری بر رشد و بالندگی مدیران از طریق تبادل و انتقال تجربیات و الگو سازی برای نسل جدید کارآفرینان و هم افزایی توان مجموعه های اقتصادی در تعامل با یکدیگر عنوان نمود.

وی تصریح کرد: به هین منظور، برنامه های سالانه متنوع و موثری برای مدیرانی که در این باشگاه عضو شوند تدوین گردیده که از جمله مهمترین آنها به برگزاری برنامه های آموزشی کاربردی، سمینارها و رویدادهای مرتبط، تورهای آموزشی، تجاری داخلی و خارجی، ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف از جمله دانش بنیان و برنامه های فرهنگی، ورزشی می توان اشاره نمود.

مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف، ضمن دعوت از مدیران شاخص و تاثیرگذار اقتصادی استان جهت عضویت در این باشگاه گفت: مدیران ارجمند در صورت تمایل جهت عضویت در اولین باشگاه مدیران تاثیرگذار استان گیلان می توانند از طریق شماره های تماس ۰۱۳۳۴۲۴۵، ۰۹۳۶۱۶۴۸۶۴۲ گروه دانش بنیان کاشف، اقدام نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33922

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: