برگزاری ۶ دوره کارگاه آموزشی آنلاین قالی بافی/برگزاری جشنواره نوآوری و خلاقیت در فرش دستبافت در آینده نزدیک



باز باران خبر/مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از برگزاری ۶ کارگاه دوره آموزشی آنلاین نوآوری و کارآفرینی زنجیره ارزش فرش دستبافت در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت معدن و تجارت استان گیلان تیمور پورحیدری ضمن اعلام این خبر گفت این دوره آموزشی که با همکاری مرکز ملی فرش از تاریخ ۲۹ فروردین آغاز و تا ۳۱ فروردین ماه ادامه دارد.
وی درخصوص عنوان این دوره ها تشریح کرد: در این کارگاه آموزشی دوره هایی با عنوان: ویژگی های فروشنده فرش دستباف،تحلیل زیبایی شناسی و معنا گرایی در فرش دستبافت، فروش فرش دستباف در فضای مجازی، آشنایی با شاخص های کیفی رنگرزی فرش دستبافت ایرانی، آشنایی با انواع مواد اولیه در بافت فرش دستبافت ایرانی و آشنایی با انواع آسیب ها و عیوب فرش دستبافت آموزش داده می شود.
وی همچنین افزود: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی ارتقاء سطح دانش هنرمندان قالی بافی آموزش های تخصصی و دانش افزایی و آموزش در حوزه های عمومی علی الخصوص کسب و کار، که از مهمترین موضوعات این رویداده است اشاره نمود.
مدیرکل صمت گیلان ضمن اعلام خبر برگزاری جشنواره نوآوری و خلاقیت فرش دستبافت در آینده نزدیک، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تثبیت و ماندگار کردن هنرمندان والی با ف و ایجاد رویکرد خلاق و فناورانه و استفاده از فن آوری های جدید و نوآوری در تولید و فروش و بهبود اوضاع کسب و کار در تجارت ملی و بین المللی این صنعت می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30392

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: