احیای ۱۶۲واحد تولیدی در گیلان صحت دارد

بازباران خبر/ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پاسخ به اظهارات مسئول کانون کارفرمایان گیلان گفت: بیانات استاندار پرتلاش گیلان در شبکه باران در خصوص احیای ۱۶۲ واحد تولیدی کشاورزی خدماتی و گردشگری در دولت سیزدهم مستند و متقن است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، تیمور پورحیدری، فعالسازی و احیای واحدهای حوزه های مختلف صنعتی کشاورزی خدماتی و گردشگری در قالب جلسات کارگروه های تسهیل و رفع موانع و سایر کارگروه های استان را در اولویت نخست دانست و گفت: تسریع در حل مشکلات و تشکیل ستاد احیاء واحدهای راکد و نیمه تعطیل با دستور صریح استاندار دولت مردمی و پیگیری مجدانه معاونت اقتصادی استانداری از دستگاه‌های عضو کارگروه برای احیای ۱۶۲ واحد تولیدی و خدماتی ثمربخش بوده است. دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تصریح کرد: در دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف استان واحدهایی احیا شده اند که ۴۷ واحد آن در حوزه صنعت و معدن بوده و ۱۱۰ واحد آن در بخش کشاورزی و دامپروری و شیلات و ۵ واحد نیز در حوزه خدمات و گردشگری می باشد که مستندات آن به تفکیک موجود است.

دکتر پورحیدری با تاکید بر اینکه انتشار و بیان این گونه مطالب تخصصی باید از مرجع موثق باشد عنوان کرد: لازم است در مصاحبه ها از کلی گویی پرهیز شود و انعکاس عملکرد دستگاه های تخصصی به نحو صحیح می تواند در تنویر صحیح افکار عمومی اثر بخش باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28013

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: