((فقط یک دقیقه طول می کشه)) در رشت به روی صحنه می رود 

باز باران خبر/ نمایش “فقط یک دقیقه طول می کشه” کاری از گروه هنری هورش، نوشته زنده یاد مسعود سمیعی و به کارگردانی سیدعلی تدین صدوقی ۲۱ الی ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ در سالن شهید رحمدل مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت به روی صحنه می رود.

به گزارش باز باران خبر؛ این نمایش طنز در خصوص یک زن و شوهر متمول آمریکایی است که برای رسیدن به ثروت وقدرت برای هم نقشه می کشند و در این میان مسایل دیگری نیز فاش می شود و….همه اینها موقعیتهای طنز و کمدی دراماتیکی را ایجاد می نماید. اصغر صابری، مروارید افسری، علیرضا نادری، افشین رضایی و لادن بنکدار در این نمایش ایفای نقش می کنند.

گفتنی است عوامل اجرایی این نمایش به شرح زیر می باشد؛ مشاور هنری: علی اکبر طرخان مدیر اجرایی رشت: نریمان ستارزادهدستیار کارگردان: مروارید افسری برنامه ریز: فرزاد جمشید دانایی مدیر اجرایی تهران: هادی تدین منشی صحنه: شیوا نوری طراح صحنه و لباس: مروارید افسری، سیدعلی تدین صدوقی عوامل اجرایی رشت: مدیر صحنه: مرتضی فلاح گریم: آزیتا آشفته روابط عمومی: نسترن تافته گانمشاور مطبوعاتی و رسانه: اکبر حیدرپور، معصومه مهری نور و صدا: فرشته شکری عوامل صحنه: حدیث مسکونی، نیلوفر اکبرزاده.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=24955

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: