پرداخت بیش از ۹۰ میلیارد تومان تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی منجیل

باز باران خبر/ بیش از ۸۹۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۳۴۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود ، جامعه ۲۸۰۰۰ نفری افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در شهر منجیل را تشکیل میدهند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان؛ داوران دلیری رئیس تامین اجتماعی شعبه منجیل همزمان با ایام ا.. دهه فجر ، طی گزارشی توسعه خدمات غیرحضوری ، اجرای طرح پرونده های الکترونیک و حذف تامین اعتبار و بدنبال آن توقف چاپ دفترچه های درمانی جدید را مهمترین برنامه های تامین اجتماعی در سال جاری برشمرد. 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۸۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۳۴۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود ، جامعه ۲۸۰۰۰ نفری تحت پوشش تامین اجتماعی در شهر منجیل را تشکیل میدهد افزود : بیمه شدگان اجباری با ۵۷۷۴ نفر و مشاغل آزاد با ۱۴۲۹ نفر بزرگترین گروههای بیمه ای در این منطقه هستند و کارگران ساختمانی با ۷۹۳ نفر و رانندگان با ۶۰۸ نفر در ردیف های بعدی قرار دارند. 

رئیس تامین اجتماعی شعبه منجیل همچنین با اشاره به اینکه مستمری بگیران این منطقه نیز مشتمل بر ۲۱۹۶ بازنشسته ، ۱۶۳ نفر ازکارافتاده و ۱۰۵۵ نفر بازمانده هستند اذعان داشت : در نه ماهه لغایت آذر امسال مبلغ ۸۹/۵ میلیارد تومان انواع تعهدات بلندمدت به این قشر پرداخت گردیده است. 

داوران دلیری با اشاره به تحت پوشش بودن ۶۲ مقرری بگیر بیمه بیکاری اظهار داشت : مبلغ ۱/۲ میلیارد تومان نیز در این حوزه تاکنون تعهدات ارائه شده است. 

وی در ادامه این گزارش با بیان اینکه از تعداد ۴۰۱۲۳ فیش حق بیمه دریافتی در سالجاری ۲۷۷۲۱ فقره آن اینترنتی بوده ، خاطر نشان ساخت در لیستهای حق بیمه نیز از ۱۲۱۴۹ فقره ، تعداد ۱۱۶۱۲ مورد بصورت الکترونیکی ارسال گردیده است. 

رئیس تامین اجتماعی منجیل با بیان اینکه در سالجاری تاکنون ۴۱۶ فقره سند تعهدات کوتاه مدت در این شعبه صادر گردیده ، مبلغ تعهدات کوتاه مدت این بخش را ۵۷۶ میلیون تومان برشمرده و افزود : انجام قریب به ۲۰۰۰ فقره بازرسی کارگاهی بمنظور صیانت از حقوق جامعه کارگری و صدور بیش از ۸۰۰۰ جلد دفترچه درمانی نیز از دیگر اقدامات این شعبه میباشد. 

دلیری همچنین اذعان داشت : بیش از ۲۷۳۴ ابلاغ احکام مطالباتی در سالجاری انجام پذیرفته که ۱۴۵۸ مورد آن الکترونیکی صورت گرفت.

شایان ذکر است کارفرمایان منجیلی بیش از ۲۷ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=18287

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: