انهدام شرکت هرمی در رضوانشهر

بازباران خبر- فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۰ نفر از اعضای یک شرکت هرمی و پلمب این مکان در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت هرمی با شناسایی جوانان جویای کار و جلب اعتماد آن‌ها اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، اظهارداشت: اینگونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل خواهد کرد که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.
وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان رضوانشهر، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با اقدامات نامحسوس به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز و محل فعالیت اعضای این باند مورد شناسایی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام ماموران پلیس آگاهی به آدرس محل مورد نظر و دستگیری ۱۰ نفر از اعضای این شرکت هرمی و پلمب آنجا خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان با اعلام اینکه فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد، تصریح کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می‌کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34629

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: