«کتاب سحرآمیز» در آستارا روی صحنه رفت

نمایش «کتاب سحرآمیز»، با موضوع آموزه‌های اخلاقی به همت گروه‌ هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با استقبال شهروندان و گردشگران در این شهر به روی صحنه رفت.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: این نمایش در کانون فرهنگی امام (ره) اداره آموزش و پرورش تا پایان هفته جاری ساعت ۹ صبح برای گروه سنی کودک و نوجوانان اجرا می شود و به دلیل جذابیت داستان، والدین نیز تماشا می کنند.

شاپور تشرینی اظهار کرد: سعیده شهیدی کارگردان، مهرداد پیروزان نویسنده و جانان توانگر، مریم قنبری، محمدرضا مهرپرور، مهرداد پیروزان، راستین ولی پور و اردلان شکاری بازیگران آن هستند.

وی بیان کرد: طراحی صحنه، لباس و برخورداری از پیام های اخلاقی نظیر راستگویی و امانت داری و اشاره به برخی آسیب های اجتماعی از ویژگی های نمایش است.

وی ادامه داد: شهیدی ۶ نمایش برای گروه سنی کودک و نوجوان کارگردانی کرده است و به زودی نمایش کمدی ازدواج لاکچری به نویسندگی و کارگردانی منصور سفیدگر در آستارا روی صحنه خواهد رفت.

تشرینی گفت: در آستانه شب یلدا، جشنواره فرهنگی با برنامه های شاد و متنوع با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر در سالن آمفی تئاتر ارشاد آستارا برگزار خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5477

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: