بازگشایی بخش مراقبت های ویژه و اتاق عمل بیمارستان حشمت رشت

بخش مراقبت های ویژه و اتاق عمل بیمارستان دکتر حشمت رشت ویژه قلب بازسازی و بازگشایی شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان، با بازسازی اتاق عمل و بخش ای سی یو قلب باز مرکز آموزشی درمانی دکتر حشمت رشت، پذیرش بیماران جراحی قلب آغاز شد. اجرای پروژه بازسازی این بخش، با اعتبار افزون بر ۲۵۰ میلیون تومان، از ابتدای سال جاری آغاز شد، بهینه سازی سیستم تهویه اتاق عمل و آی سی یو قلب، ارتقاء سیستم کنسول های بیماران و بازسازی فیزیکی اتاق ها به انجام رسید.
بر اساس گزارش دیگری از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اردوی جهادی این دانشگاه با هدف ارائه خدمات رایگان سلامت (بهداشتی – درمانی و مشاوره) به همت بسیج جامعه پزشکی و با مشارکت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه، در روستای خرطوم شهرستان شفت برگزار شد.
در اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان، خدمات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی، مشاوره ای و آمایش نیازهای سلامت مردم منطقه ارائه شد.
در این برنامه که با مشارکت دانشجویانی از رشته های پزشکی، پرستاری، بهداشت، داروسازی، علوم آزمایشگاهی و فوریت های پزشکی برگزار شد، دو روانشناس، یک دندانپرشک و یک پزشک حضور داشتندکه افزون بر ۵۰ نفر از ساکنان روستا از خدمات رایگان بهداشتی درمانی بهره مند شدند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=715

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: