حمایت از صنایع کوچک و توسعه خدمات رسانی به آنها راهگشای مشکلات اقتصادی است

باز باران خبر/ مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: توسعه صنعتی پایدار نیازمند توجه همه جانبه به محیط زیست میباشد.

به گزارش باز باران خبر؛ فریبرز سعیدی کیامدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان، صنایع کوچک را برای بخش صنعت حائز اهمیت دانست و افزود: تمام نگاه‌ها به طرف صنایع کوچک بوده و این واحدها تاکنون فعالیت خود را به خوبی انجام داده اند.

سعیدی کیابه تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در کشور و استان اشاره کرد و یادآور شد: موانع سیستم بانکی واحدهای تولیدی در کارگروه مذکور برطرف می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان خواستار توسعه صنعت در شهرک‌های صنعتی استان شد و اظهار کرد: در حال حاضر همه به این باور رسیده ایم که حمایت از صنایع کوچک و توسعه خدمات رسانی به آنها راهگشای مشکلات اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به فراهم بودن بستر صنعتی شدن استان اشاره کرد و گفت:برای واگذاری عرصه و ارائه خدمات زیربنایی به دنبال سرمایه گذاران جدید هستیم.

سعیدی کیابه کمبود زمین برای واگذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی اشاره کرد و افزود:به دلیل بافت طبیعی گیلان ملاحظات زیست محیطی را باید همواره لحاظ نماییم.

وی همچنین افزود:مهمترین برنامه های شرکت شهرک های صنعتی در سال ۱۴۰۰رفع نقایص در کیفیت تولیدات و همچنین توجه بیش از پیش به بحث محیط زیست است چراکه توسعه صنعتی پایدار نیازمند توجه همه جانبه به محیط زیست میباشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19783

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: