عملکرد شورای پنجم در مبلمان شهری بسیار ضعیف بوده / تاکنون نیم متر مبلمان شهری در شهررشت ایجاد نشده

ره نگار/ نشست خبری محمد رضا خاکسار، با اصحاب رسانه صبح امروز برگزار شد.

به گزارش باز باران خبر، کاندیدای شمشین دوره انتخابات شورای شهر رشت در ابتدای صحبت های خود اجرای توسعه و عمران شهری در بخش های ساماندهی پسماند، ترافیک، شهر هوشمند، قطار شهری، ساخت و سازهای غیرقانونی، توسعه معابر عمومی و رینگ های کمربندی را از مهم ترین معضلات شهر بیان کرد و گفت: ساماندهی همه این امور مستلزم بهره گیری از ظرفیت همه دستگاه ها ،همدلی، تعامل و خرد جمعی است.
وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها افزود: در صورت پیروزی و حضور در پارلمان شورا ۱۲ کنفرانس خبری را با اصحاب رسانه برگزار خواهم کرد و انتظار دارم خبرنگاران در این زمینه مطالبه گر باشند.
خاکسار، با انتقاد از اینکه هیچ شورایی تاکنون در شهر رشت برنامه مدونی برای اداره مدیریت شهری ارائه نداده است، افزود:شهردار رشت باید بومی باشد و قبل عزل و نصب ها در مجموعه مدیریت شهری بانک اطلاعاتی را در شهرداری ثبت کند.
خاکسار با تاکید بر آموزش و ارتقاء سطح پرسنل شهرداری رشت گفت: این مساله باعث افزایش حقوق پرسنل و بالا رفتن کیفیت خدمات به مردم می شود.
وی با اشاره به اینکه درحال حاضر ساخت و سازهای بی رویه و غیراصولی در زمین های نسقی حاشیه ی شهر به تهدیدی برای مدیریت شهری تبدیل شده است، افزود: متاسفانه شورای شهر موارد اخذ قانونی سند برای زمین های نسق را نتوانسته ،برای مقامات قضایی تشریح کنند، بنابراین با قوانین تسهیل کننده و تغییر وضعیت زمینهای نسقی باید این مشکلات مرتفع شود.
وی گفت: به دلیل عدم دادن پروانه به زمین های نسقی، بیش از ۱۰ هزار ساختمان در شهر رشت ساخته شده که حکم تخریب دریافت کردند.
وی افزود: می توان با هماهنگی های لازم حکم های تخریبی را تبدیل به جریمه کرد، چرا که حدودا ۷۰ هزار خانواده در آن ساکن هستند و سازندگان قبلی عین مال را به آن ها فروختند و الان این شهرواندن عزیز با نبود آب، برق و گاز مواجه هستند.
خاکسار تاکید کرد: پرسنل مناطق شهرداری باید تمام قد وبا احترام با سازندگان مسکن برخورد نمایند و به بعضی از سازندگانی که در طول سال بیش از ۵ الی ۱۰ ساختمان می سازند و پروانه دریافت میکنند، باید کارت VIPصادر کنند تا کارشناس های مربوطه خارج از نوبت نسبت به رفع مشکلات آن ها اقدام نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20255

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: