آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای مشاغل جدید توسعه یابد

نماینده عالی دولت در گیلان خواستار توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان در راستای مشاغل جدید و گردشگری شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در نشست با رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در تهران اظهار داشت: طی سال های گذشته تمرکز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گیلان در بخش صنعت بوده که هم اکنون بر اساس نتایج بررسی اسناد بالادستی و نیاز واقعی بازار کار استان، زمینه های کشاورزی و گردشگری به توجه بیشتری نیاز دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به نیازمندی های استان در برخی عناوین آموزشی افزود: نیازمند تقویت و تجهیز کارگاه های آموزشی در رشته های مختلف همچون خانه های هوشمند، سردکننده های خانگی و تجاری ، تعمیرات خودروهای وارداتی منطقه آزاد، تکنولوژی آب، اینترنت اشیاء، تعمیر موتورهای بنزینی و قایق موتوری، انرژی های تجدیدپذیر، جوش لیزری و نوغانداری در استان هستیم که این دوره ها بر اساس نیازسنجی های آموزشی اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان و تعامل با بخش خصوصی و دولتی، احصا شده است.

دکتر زارع همچنین به منظور اجرای برنامه ریزی مطلوب در راستای اقدامات مشترک مهارتی، پیشنهاد داد شورای مهارت استان با حضور رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور تشکیل شود.

وی با یادآوری امضاء تفاهم‌نامه بین استاندار سابق گیلان رئیس پیشین سازمان فنی و حرفه ای کشور با موضوع توسعه آموزش های گردشگری گفت: هم اکنون امکان تقویت مفاد این تفاهم نامه در استان وجود دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5234

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: