نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت شد

علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت منصوب شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا؛ معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار داشت: از سوی کیومرث بیات که مالک باشگاه سپیدرود محسوب می‌شود، علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی جدید سپیدرود انتخاب شد.

ابوالفضل صادقی افزود: با توجه به اینکه تاکنون انتقال باشگاه سپیدرود به خریدار جدید انجام نشده، تصمیم گرفته شد تا وضعیت کادر فنی این تیم مشخص شود که در این راستا، نظرمحمدی به عنوان سرمربی انتخاب شد تا تمرینات سپیدرود زیرنظراین مربی انجام شود.

وی در مورد کناره گیری بیات از مالکیت باشگاه سپیدرود نیز بیان کرد: تا تحویل باشگاه سپیدرود به خریدار جدید، بیات مالک این باشگاه محسوب می‌شود و امور باشگاه نیز تا تعیین وضعیت مالک جدید، زیر نظر او انجام خواهد شد.

علی نظرمحمدی پیش از این نیز طی سه سال متوالی سرمربیگری سپیدرود رشت را برعهده داشت و موفق شد به همراه این تیم از رقابت‌های لیگ دسته دوم به لیگ برتر صعود کند و در نهایت نیز در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فصل گذشته، توسط بیات که آن زمان مالکیت موقت سپیدرود را برعهده داشت از سرمربیگری سپیدرود برکنار شد.

با توجه به اینکه کیومرث بیات حدود یک ماه قبل از مالکیت سپیدرود استعفا داده بود، هم اینک وضعیت مالکیت باشگاه ریشه دار و پرطرفدار سپیدرود رشت مبهم است اما با این وجود نظرمحمدی به عنوان سرمربی جدید تیم سپیدرود انتخاب شده است.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشت، سرانجام با کسب مقام پانزدهم جدول ۱۶ تیمی این رقابت‌ها، به مسابقات لیگ دسته اول سقوط کرد و در مسابقات فصل آتی باید در لیگ دسته اول حضور یابد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2080

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: