کشف ۳۶۱حلقه لاستیک احتکار شده در منزل مسکونی/ ۷۰ اکیپ در طرح نظارتی عیدانه گیلان اعزام شدند/ مردم احتکار را گزارش دهند

باز باران خبر/ مدیرکل صمت استان گیلان از کشف ۳۶۱ حلقه لاستیک انواع خودرو های سبک و نیمه سنگین احتکار شده به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان در یک منزل مسکونی در رشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ صبح امروز طرح بزرگ نظارتی عیدانه با حضور و همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، و همکاری اتاق اصناف، شرکت شهرکهای صنعتی و سازمان زمین شناسی و تعزیرات آغاز شد که تیمور پورحیدری با تشریح این خبر گفت: با تمام قوا و نیروهای انسانی حوزه صمت گیلان در جهت مبارزه با گرانفروشی، احتکار، کم فروشی و هرگونه تخلف بسیج شده ایم.

وی با بیان اینکه با هماهنگی همه نهادهای نظارتی با اخلالگران بازار بشدت برخورد خواهد شد، گفت: ۷۰ تیم نظارت و بازرسی از بازار استان گیلان فعال شده اند که ۴۰ اکیپ در مرکز استان و ۳۰ اکیپ در سطح شهرستان های استان میباشند.

تیمور پورحیدری خاطرنشان کرد: هدف گذاری های نظارتی ما برای جلوگیری از احتکار، اختفاء و گرانفروشی کالاهای اساسی در سطح عمده و خرده خواهد بود و بر همین اساس از مردم فهیم استان گیلان تقاضا داریم با هوشیاری کامل موارد احتکار اختفاء و گرانفروشی و یا هر گونه تخلف را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ این اداره کل و یا شماره تلفن ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی که به صورت شبانه روزی فعال می باشند گزارش نمایند تا بتوانیم سیطره نظارتی خود را گسترش دهیم.
وی در پایان گفت: از بازاریان و کسبه متدین استان تقاضا داریم که نسبت به مردم و گردشگران نهایت مساعدت را داشته و اجناس را با تخفیف ویژه جهت جذب سهم بازار بیشتر و رونق اقتصادی بیشتر در ایام عید عرضه نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29809

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: